heey allemaal ben nieuw op dit forum,
ik dacht misschien kan ik jullie om advies vragen ?
Ik heb dus een vriendin die altijd ruzie en discussies heeft met haar vriendje. de laaste tijd echt heel erg veel, en die ruzies gaan dan zo: bijv. wanneer ik met haar naar huis of naar school fiets komt haar vriendje soms ook mee fietsen. Ze doen lief tegen elkaar handje vasthouden kusje geven en dan 1 sec later beginnen ze gelijk over de meest domme dingen te ruziën :S (voor mij ongemakkelijk want ik ga me er niet mee bemoeien) als hij er genoeg van krijgt gaat hij voor ons uit fietsen/weg rijden en dan begint mijn vriendin naar hem te schreeuwen: "als je nu weg gaat maakt ik het uit! (heeft ze nu al 800 x gezegt ofsoo) dan komt hij weer terug en zegt ‘i love you’"en dan is alles weer goed !? (dan is die hele ruzie weer vergeten) en gaan ze weer knuffelen en dan 1 sec. later beginnen ze weer te ruziën.
Vandaag had ze weer ruzie met hem, heel de weg dat we naar school fietste was ze over de telefoon aan het ruziën met hem… ik word er helemaal gek van, ze kunnen echt niet met elkaar opschieten maar ik weet ook niet wat ik tegen mijn vriendin moet zeggen op dat moment…
Soms denk ik als je zo’n relatie hebt is dat toch niet normaal, wat zouden jullie doen als je mij was? en wat zouden jullie doen als je mijn vriendin was? uit maken ja of nee?
xxx