Vriendje van je vriendin

heey allemaal ben nieuw op dit forum,
ik dacht misschien kan ik jullie om advies vragen :anguished:?
Ik heb dus een vriendin die altijd ruzie en discussies heeft met haar vriendje. de laaste tijd echt heel erg veel, en die ruzies gaan dan zo: bijv. wanneer ik met haar naar huis of naar school fiets komt haar vriendje soms ook mee fietsen. Ze doen lief tegen elkaar handje vasthouden kusje geven en dan 1 sec later beginnen ze gelijk over de meest domme dingen te ruziën :S (voor mij ongemakkelijk want ik ga me er niet mee bemoeien) als hij er genoeg van krijgt gaat hij voor ons uit fietsen/weg rijden en dan begint mijn vriendin naar hem te schreeuwen: "als je nu weg gaat maakt ik het uit! (heeft ze nu al 800 x gezegt ofsoo) dan komt hij weer terug en zegt ‘i love you’"en dan is alles weer goed !? (dan is die hele ruzie weer vergeten) en gaan ze weer knuffelen en dan 1 sec. later beginnen ze weer te ruziën.

Vandaag had ze weer ruzie met hem, heel de weg dat we naar school fietste was ze over de telefoon aan het ruziën met hem… ik word er helemaal gek van, ze kunnen echt niet met elkaar opschieten maar ik weet ook niet wat ik tegen mijn vriendin moet zeggen op dat moment…
Soms denk ik als je zo’n relatie hebt is dat toch niet normaal, wat zouden jullie doen als je mij was? en wat zouden jullie doen als je mijn vriendin was? uit maken ja of nee?

xxx

Je kunt haar wel advies geven over wat ze zou kunnen doen, maar zodra het over de vriend van haar gaat neemt ze toch niks van je aan. Dus dat zou tijdverspilling zijn.

Ik zou gewoon wachten tot het uitgaat. Ik had ook iets soortgelijks met een vriendin van mij, thank goodness ging dat na driekwart jaar uit.

Als ze ruzie maken om niks, dan is dat hetgene dat tegen haar gezegd moet worden.
Realiseert ze wel haar eigen gedrag?
Misschien is het beter als dat vriendje niet meer meefietst en zij hem pas belt als ze thuis is. Want als jij haar vertelt dat je er ongemakkelijk bij voelt.

Na het lezen van je verhaal vraag ik me af: ‘Wat maakt je vriendin haar relatie met haar vriend zo geweldig?’. Als je vrijwel iedere dag ruzie hebt met je vriend, dan heb je er toch na een paar keer schoon genoeg van? Tenzij… ze eigenlijk alleen maar met elkaar dollen.

jaa ind, ik had dat al tegen haar gezegd en soms als hij er ook bij was. Ga nou als je thuis bent er met elkaar over praten ofsoo want echt iedereen zit jullie raar aan te kijken als jullie zo doen. Ook zei ik doe gewoon je mobiel uit, maarja dat doet ze niet want ze zegt dat hij dan nooit meer op zou nemen… ze is echt bang hem kwijt te raken, maar ze ziet niet in dat hij echt een ***** is.

@PureVision dat is precies het zelfde wat ik ook denk hahaha
maar ze ziet het niet in

Ja of is zij de biatch in dit geval?
Wie start het gezeur altijd, hij of zij? Eerlijk geantwoord?

@ Kraplapje ik zou het eigenlijk niet weten… hij doet meestal echt hele domme, irritante dingen en hij zoekt ook vaak ruzie met andere, maar zij zeurt ook wel om alles wat hij maar een klein beetje fout doet.

ahaha dat is echt dom? oke sorry ;|
uhm… ik zou het eerlijk tegen haar zeggen!

Dan sluiten ze dus totaal niet op elkaar aan.
Dan werkt de relatie ook helemaal niet haha.
Ik zou even met je vriendin onder elkaar spreken. En dit met haar bespreekbaar maken. Ze kan hem beter armer dan rijker zijn.

@Kraplapje/kusjechica ja misschien moet ik dat maar doen ;S toch hopen dat het snel uit gaat :zipper_mouth_face: dit ind soo dom

Ik vind eigenlijk dat je je er niet mee moet bemoeien. Pas als zij voor advies naar jou toekomt kun je je mening geven.

@JaseyRea naa tot nu toe heb ik mij er ook niet mee bemoeit maar ze begint steeds tegenmij te praten dat ze er gek van word enzoo duss daarom

nou dan geef je toch je mening. Dat je vind dat de ruzies vaak over niks gaan en het ook weer heel snel vergeten is, dus dat ze dat hele gedoe ook gewoon kunnen laten en dat jij dr een beetje gek van word :stuck_out_tongue: (begrijpelijk).

precies… maar ik ga het er alleen over hebben wanneer ze er over begint :slightly_smiling_face:
naa hopen dat ze het begrijpt :slightly_smiling_face:

Ik zou er gewoon even met je vriendin over praten, gewoon eerlijk zijn.