vriendje van broertje mee op vakantie?!

Okay, ik heb een dilemma.

wij gaan deze mei-vakantie een midweekje naar België. Lekker in een huisje met zn viertjes. Maar nu wordt mij gevraagd door mijn ouders of ik het erg zou vinden of mijn broertje een vriendje mee op vakantie neemt.
Ik zei van wel, want nou ja, ik vind het niet zo fijn.
Maar nu ga ik mij schuldig voelen tegenover mijn broertje. Wat moet ik doen? Zijn jullie zelf ook wel eens voor deze vraag komen te staan?

Reageer alsjeblieft!
xxxx

Waarom zou het erg zijn als je broertje een vriendje mee neemt. Was je van plan om 24/7 met je broertje te gaan spelen dan?
Ik zou hem gewoon zijn vriendje mee laten nemen. Misschien mag jij de volgende keer een vriendin meenemen:)

Hoe oud is je broertje ?

Misschien mag je zelf ook wel iemand meenemen?

Vraag gewoon of jij dan een vriendin mee kan nemen.
Ik snap dat het niet leuk is om een niet-famileilid mee te nemen voor jou, als je het zag als “lekker met z’n vieren”. Maar het is idd nogal lullig voor je broertje als jij degene bent die zegt dat het niet kan.

Ik denk idd dat jullie gelijk hebben.
Thanxx! :slightly_smiling_face:

Als ik iemand niet mee zou willen, zou ik dat gewoon zeggen

Ik zou gewoon vragen of je zelf ook een vriendin mee mag nemen, vinden ze dan misschien ook wel niet erg (: Lijkt me dan alleen maar leuk(er)!

Ik snap niet wat er zo erg aan is, tuurlijk als het jouw vakantie verpest moet je het niet doen maar ik vind het wel zielig voor je broertje dan. Stel jij zou graag iemand meenemen, dan zou je dat ook jammer vinden.

Ik zou heel graag idd ook iemand mee willen nemen, maar dat past niet meer in het huisje :stuck_out_tongue: . Dus dat wordt dan maar een andere x.
K ga gewn zeggen dat ik t niet suepr leuk vind, maar dat ie opzich wel mee mag van mij… anders is het idd wel sneu voor mn broertje. Zo heeft hij ook iemand om mee dingen te doen.

Volwassen van je! En dan neem je de volgende keer toch een vriendin mee :slightly_smiling_face:

Waarom vind je dat niet leuk, dan? Ik zie het probleem niet echt (: