Vriendje uit de 4e ?

Hey,
Ik praat sinds kort met een jongen uit de 4e. Ik zit zelf in de 2e, maar ik word volgende week 14. Hij is 15 en word pas in september 16. Maar is dat niet raar ? een jongen die met iemand uit de 2e heeft? we hebben nog niet ofzo, maar ik vind hem wel leuk en we sturen ook gewoon hartjes enzo…
Reageer please

ehm 14 en 16 is niet echt raar nee?
Ik vind het best normaal…

Hier klopt iets niet. Je praat sinds kort met hem en je weet nu al dat jullie wat krijgen?

Nee, is niet raar.

Is helemaal niet raar

Nee is helemaal niet raar… Had ik zelf ook.

Dat is niet raar, zoals ze altijd zeggen leeftijd maakt niet uit. Als je je er goed bij voelt moet je het gewoon doen.

Neenee dat niet maar , als bedoelde ik. ik vind hem wel leuk. :flushed:

Ik vind dat men zich niet zo moet vastpinnen aan leeftijd, tenzij het extreem is in de zin van 10 jaar verschil et cetera maar dit waar jij ‘mee zit’ is normaal.

Misschien zullen mensen uit zijn jaarlaag het een beetje raar vinden, maar dat komt puur omdat jullie op de middelbare school zitten waar jaarlagen heel erg opvallen als je begrijpt wat ik bedoel. Normaal is 1/2 jaar verschil helemaal niks, maar op de middelbare school valt dit heel erg op. Maar je moet er vooral voor gaan hoor!

-

Ja dat is raar.

nope, niks raars aan.
ik ken iemand van 13 en 19, dat vind ik zelf wel te veel leeftijdverschil, maar 2 jaar verschil maakt toch niks uit? :slightly_smiling_face: