Vriendje twijfelt over zijn gevoelens

Hee girls

Mijn vriend heeft gisteren op een afschuwelijke manier gezegd dat hij sinds afgelopen zondag in de war is met wat hij voelt voor mij. Hij heeft de dagen daarna wel met mij besteed en ik heb ook niks opgemerkt. Hij dacht dat het wel terug zou komen.
Ik voelde mij dus gebruikt en voor de gek gehouden.
En hij wilt wel een relatie en hij wilt wel dat hij het zeker weet.

Toch is het heel moeilijk om hem die tijd te geven aangezien ik heel ongeduldig ben kwa karakter. Vanavond komt hij naar mij toe en dan gaan we weer praten want dat lijkt mij het belangrijkste, hij liet weten dat hij op internet testjes had gedaan en een lijstje had gemaakt met alle leuke en positieve punten.

Het liefst zou ik nu het contact verbreken en afspraken cancelen tussen hem en mij maar hij heeft aangegeven de relatie te willen houden en twee keer in de week ongeveer af te spreken en verder gewoon appen en of bellen. En het is geheel aan hem dus ik ben er akkoord mee gegaan. Maar als ik me afgewezen voel kan ik al vrij snel een muurtje bouwen om mezelf van hem te ‘beschermen’. Hebben jullie ooit zoiets meegemaakt en hoe liep het af, en hebben jullie tips voor mij waar jullie geleerd van hebben. Want ik weet niet hoe ik me moet gedragen als het op hem aankomt.

Moet ik mijn aandacht aan hem schenken of moet ik verder kijken naar de andere vissen in de zee.

Liefs x

Ik vind het verwarrend wat je schrijft… Heb je nu een relatie met hem? En zo ja, hoe lang al?

Ik vind dit eigenlijk al genoeg zeggen…
Je vriend heeft enige twijfels en jij vraagt je af of je misschien niet verder moet gaan kijken. Als je echt gek zou zijn op je vriend, dan zou je voor hem willen vechten en alles willen proberen om jullie relatie te redden.

Mijn vriend heeft ooit ook zo’n periode gehad. We hebben veel gepraat maar elkaar ook afstand en eigen tijd gegeven, wat heeft geholpen. Ik heb alleen nooit gedacht dat ik dan maar gelijk verder moet gaan zoeken naar een ander.

Dat kan komen omdat ik de situatie en alles erbij ook verwarrend vind, ja we gaan sinds oktober en hebben op dit moment nog steeds een relatie.

Ja daar heb je honderd procent gelijk mee. Viel me zelf ook al op.

Nou bij mij liep dit niet zo goed af. Ik had van november tot januari een relatie en ik was jouw vriend dan qua rol. Ik twijfelde ook en probeerde dus bewust afstand te creëren door elkaar minder te zien maar het hielp niet. Nu zeg ik niet dat dit bij jou ook zal gebeuren maar hij kan er ook niets aan doen dat hij twijfelt over zijn gevoelens, jij ook niet.