Vriendje op vakantie

Ik heb bijna een jaar een vriendje, en nu is hij op vakantie met zijn vrienden, (waarvan er ook een paar echte ‘players’ tussen zitten…)
Ik vertrouw hem, maar toch ben ik bang dat hij vreemdgaat of met meisjes flirt enzo.
Ik denk de hele dag aan hem en vooral 's avonds in bed. dan kan ik echt wel huilen, zo klote voel ik me dan!
Hebben jullie tips? Wat ik kan doen om niet zo aan hem te denken en dat ik hem meer vertrouw!
Alvast bedankt hihi ik vind van die tips altijd heel fijn dat stelt me een beetje gerust!

ga hem gewoon bellen maak je je geen zorgen als je al lang met hem hebt kan je op hem vertrouwen

Hoe lang is je vriendje op vakantie als ik vragen mag? Je vriendje is niet voor niets je vriendje… als het goed is houdt hij heel veel van je en gaat hij heus niet zomaar met een ander meisje hoor! don’t worry.
Hier een paar tips;
-Je kunt hem sowieso een keertje bellen… gewoon om even te vragen hoe het is enzo. Maar niet te vaak want dat wordt misschien een beetje irritant…
-Ik zou leuke dingen gaan doen met je vriendinnen zodat je er niet zoveel aan denkt.
-Je kunt er alvast aandenken hoe fijn je het weer gaat vinden als je hem weer ziet en misschien kun je een verrassing bedenken voor als ie weer thuis is? :slightly_smiling_face: samen iets leuks doen ofzo?

Het gaat allemaal om vertrouwen. Natuurlijk, zulke gedachten flitsen altijd wel door je hoofd bij dit soort situaties. Maar jullie zijn al bijna een jaar samen! De kans is heel klein dat hij vreemdgaat hoor, want waarom zou hij? Als hij zo’n type was, waren jullie allang niet meer samen. Je hoeft écht niet bang te zijn :slightly_smiling_face:!

Je zou hem toch moeten vertrouwen. Stuur een paar keer een smsje hoe die het heeft en wat hij gedaan heeft maar ga niet controleren ofzo. En het klinkt hard maar áls het gebeurd (kleine kans) weet je ook gelijk wat voor vlees je in de kuip hebt. Je kan er toch niets aan doen, dus doe lekker je eigen ding en gun hem ook zijn leuke vakantie. Er zijn zat jongens die gewoon kunnen feesten zonder daar maar één meisje bij te betrekken.

Het lijkt vanuit Nederland misschien heel ‘eng’ zo’n uitgaansvakantie, dat het makkelijk is om vreemd te gaan ofzo, maar geloof me als je daar bent en je bent verliefd gebeurt er echt geen drol :’). Ik ben ook net een week op zo’n vakantie geweest en ik kon alleen maar aan mijn vriend denken. We hebben elke dag gesmst en ook heel veel gebeld, ookal was dat duur haha. Maar ik miste hem zo ontzettend erg. Echt vreemdgaan doe je daar echt niet zomaar als je verliefd bent!

Je moet er wel rekening mee houden dat hij echt wel eens naar een ander meisje zal kijken, of aan zal kijken. Dat klinkt misschien hard maar wat wel moeilijk is is om het andere geslacht totaal te negeren daar. Grote kans dat er een keer een meisje op hem afstapt o.i.d. Waar je dan op moet, en gezien jullie al bijna een jaar een relatie hebben, waar je op kunt vertrouwen is dat hij het dan bij kijken of een gesprek laat. Maar let wel dat hij heus niet z’n ogen zal sluiten voor alles wat daar rondloopt!

Komt helemaal goed:) En heb het er anders over met hem? Je kunt toch zeggen dat je bang bent, gewoon vanwege de sfeer op zo’n vakantie?

euhm als je zegt ik vertrouw hem; en daarna ik ben bang dat hij zal flirten of vreemdgaan

dan spreek je jezelf tegen…

kies één van de 2 en dan als het het eerste is: je hebt geen probleem
het 2e: je hebt een probleem dat je simpelweg niet kan oplossen, maar iets waarmee je moet leven

zoals een moeder die altijd bezorgd zal blijven om haar kinderen… Je kan er niks aan doen!

mijn vriend gaat vrijdag met 11 andere jongens op vakantie, en die zijn àllemaal single. vorig jaar maakte ik me nog wel zorgen, nu echt niet meer :slightly_smiling_face:

ben jij eigenlijk buitenlands?
nee dit is absoluut niet beledigend bedoeld, maar dat vroeg ik me af! (:

@sunshinegirlx een week, dus dat valt wel heel erg mee!
het klopt wel wat @Pluish zegt; dan weet je wel hoe die is…
ik voel me al iets beter hihi dankjewel allemaal!

Je vriend is niet voor niets je vriend, hij vindt jou leuker dan wie dan ook.
Waarom zou hij dan vreemdgaan?
Mijn vriend is/ was (komt morgen terug)
Ook op vakantie en ook echt een uitgaan’s vakantie.
eerst had ik der moeite mee, maar nu totaal niet meer.
Hij smst veel , komt af en toe online op msn.
En ik vertrouw hem volkomen.
Ik denk dat jij je vriend ook gewoon moet kunnen vertrouwen, want zonder vertrouwen heb je niks…

mijn vriend was ook een week weg en we hebben redelijk veel gesmst en elke avond even gesmst hoe het ging enzo.

fijn voor je dat die vandaag alweer terug komt! hihi ik wil echt dat deze week snel voorbij is…

nee ik ben geen buitenlands ik snap dat je me wilt verbeteren

oh nee daar zei ik het niet voor!
maar ik dacht dat je pas een paar jaar hier was enzo, en dan vond ik het knap dat je toch al echt goed nederlands sprak haha :stuck_out_tongue_winking_eye:
daarom vroeg ik dat :stuck_out_tongue_winking_eye:

maar ach die foutjes maken toch niet uit? maakt iedereen (:

nee oke ik snap het inderdaad me nederlands is wel slecht mensen zeggen het wel vaker
http://forum.girlscene.nl/global/smileys/laugh.gif

Praat er met hem over! Het helpt heel erg heb ik ook gedaan

Praat met hem

ach mijn nederlands is ook best slecht
ik denk af en toe dat ik een geweldig nederlands moeilijk woord in een zin heb staan terwijl het dan een woord is wat alleen maar in limburg bestaat haha :’)

Sms met hem, bel met hem en vertel eerlijk je gevoel :slightly_smiling_face: