vriendje op vakantie

oke mn vriende gaat vanacht op vakantie naar frankrijk
naar zo’n park waar iedereen elk jaar terugkomt.
en nu maak ik me heel erg zorgen want die meisjes zaten vorig jaar okal achter hem aan. hij zei wel dat hij zich gaat gedragen maar toc heb er echt een kut gevoel over.
hoe kan ik dit gevoel iets minder laten worden want k maak mezelf gek, en ik wil zelf ook nog een leuke vakantie

vertrouw hem gewoon, en als hij niet te vertrouwen valt weet je dat dan ook gelijk.

hou contact met 'm, merk je dat 't contact minder wordt, of dat hij droog begint te doen weetye ook al genoeg… voor de rest gewn zelf een leuke vakantie maken, want als hij dat heeft mag jij dat al helemaal! (:

Vertrouwen is een must in een relatie.

En wat mellooow zegt: let op zijn gedrag als hij daar is en ook wanneer hij terugkomt

Hem gewoon vertrouwen en proberen contact te houden, en zoals hierboven al wordt gezegd; gewoon op zijn gedrag letten. Maar je moet er wel op letten dat je niet ‘de jaloerse vriendin’ wordt, want dan ben je hem sowieso kwijt.

Ja dat is echt een kutgevoel :frowning_face:, maar idd… De jongen die nu zo lief bij jou op de bank ligt en met zijn handen door je haren gaat is dezelfde jongen die op vakantie gaat. Zou die jongen vreemd gaan of jou opzettelijk willen kwetsen? Nee toch? Heb vertrouwen in je vriendje :slightly_smiling_face:.

xx

al het bovenstaande, maar nummer 1 is toch wel dat je hem moet vertrouwen!

ik zit met hetzelfde probleem, hij gaat morgen naar turkijke waar natuurlijk hele mooie meisjes rondlopen…
maar eigenlijk maak k me er niet zo druk om, ik weet dat hij te vertrouwen is =)
verder maak ik er zelf een leuke vakantie van en ga ik veel shoppen & ijs eten.

xx

ja, gewoon vertrouwen… mijn vriendje gaat morgen ochtend ook op vakantie
naar de andere kant van de wereld… en ik vertrouw hem echt maar ik vind het
juist klote dat we bijna geen contact kunnen hebben… ook ik ga maar veel
leuke dingen doen… moet je ook maar doen haha jezelf vermaken en lekker ijsjes eten!