Ik heb het gevoel dat ik ergens mijn verhaaltje kwijt moet, anders blijf ik ermee rondzeulen…
Mijn vriendje en ik hebben tweeënhalve maand een relatie, en alles loopt echt perfect. Je zou kunnen zeggend dat het niet beter kan, we lachen en huilen samen en maken vooral veel lol met elkaar. en we hebben beide het gevoel dat we veel van onszelf in elkaar terug zien, terwijl we eigenlijk heel verschillend zijn. We zaten zeker drie keer per week bij elkaar.
Nu gaat mijn vriendje in totaal zeven weken op vakantie, 3 met zijn vader en 4 met zijn moeder (dus ik zou hem pas op school weer zien) Natuurlijk kon ik niet mee omdat we pas in mei iets kregen. Gelukkig kwamen we erachter dat er twee dagen tussen zaten dat we allebei thuis waren en dat we elkaar dus konden zien.
Veel hebben we niet gepraat, hij heeft daar heel beperkt Wi-Fi, alleen in restaurants, dus ik spreek hem ongeveer één keer in de twee dagen, en dan heel snel.
Nu stuurde hij mij vanmiddag een berichtje dat hij een leuke dag had gehad, vooral veel lol had gehad met een meisje uit de reisgroep (wat ik al raar vond, dat soort dingen stuurt hij nooit…) Vervolgens stuurde hij dat hij sinds twee dagen het gevoel had dat ik niet echt meer als zijn vriendinnetje voelde, maar gewoon als een vriendin. Zijn gevoelens van verliefdheid worden voor hem steeds minder. Hij vindt dat het anders voelt. Hij zegt ook dat hij al die weken die nog moeten komen niet gaat ‘trekken’, maar ik snap niet wat hij daarmee bedoelt?
Maar hij wil het aan de andere kant ook niet uitmaken, omdat hij bang is dat hij dan spijt krijgt. Hij wil me wel beide dagen dat het kan zien, maar daarna gaat hij nog langer weg dan daarvoor en het gaat nu al de verkeerde kant op. En ik doe er echt alles aan om hem op andere gedachten te brengen, ik ben er best wel kapot van en ik mis hem wel. Hij mij niet, moest hij eerlijk zeggen. Hij heeft het zo leuk daar en heeft echt de tijd van zijn leven in zo’n mooi land…
Weet iemand wat ik hiermee aanmoet, wat ik moet doen? Ik krijg het maar niet uit mijn hoofd, die onzekerheid of hij me nog wel leuk vindt, want dit is pas de eerste week, we moeten er nog twee voor we elkaar weer kunnen zien…
Sorry voor het lange verhaal, ik moest het gewoon even ergens kwijt!
Edit: En het ergste is dat hij pas drie dagen daar is en hij zegt dit nu al!