Vriendje of niet?

Hoi allemaal,

Ik ben een meisje van 17 en ik heb een jongen leren kennen een aantal maanden geleden. Hij is 10 jaar ouder, maar het ziet er wel naar uit dat hij mij ook leuk vind. We hadden al een aantal gesprekken gehad en het was heel gezellig. Toen hadden we ook een keer gezoend. Nadat we gezoend hadden vroeg hij of we een keer bij hem thuis konden afspreken. Ik wilde eigenlijk eerst weten of we nou iets hadden of niet maar daar heb ik nooit echt antwoord op gekregen. Omdat ik hem nog niet zo goed ken heb ik eerst heel lang nagedacht of ik wel naar hem toe moest gaan, want ja, we waren wel alleen dan en weet ik veel wat ie wat hij met mij van plan was. Uiteindelijk heb ik het wel gedaan en ben ik naar hem toe gegaan. Toen ik bij hem thuis was was hij heel lief voor me en heeft hij 's avonds voor mij gekookt. Op een gegeven moment begon hij mij te zoenen en aan mij te zitten. Ik vond dit helemaal niet erg, maar ik vond wel dat hij moest weten dat ik nog maagd was dus dat heb ik hem meteen verteld. Eerst schrok hij er wel van, maar ik mocht bepalen of we verder gingen of niet. Ik heb toen besloten dat ik wel verder wilde gaan en hij was heel lief en voorzichtig. We hebben het toen gedaan. Maar ik weet nog steeds niet of we iets hebben. Wat ik alleen wel weet is dat hij echt niet wil dat iemand het weet wat er is gebeurd. Als iemand vraagt of er tussen ons iets is gebeurd of dat we iets hebben ontkent hij het altijd heel snel en fel. Ik zit er best wel mee, want ik vind hem echt heel leuk en ik weet niet wat ik er mee moet. Kan iemand mij helpen?
X ME

Ik denk dat het leeftijdsverschil voor hem een grote rol speelt. Je bent nog wel minderjarig, en grote kans dat hij door anderen daarop wordt aangekeken. Ik zou gewoon proberen het nog eens met hem erover te hebben.

Ik vind het eerlijk gezegd een beetje een raar verhaal. Het is, naar mijn menig, ook wel een groot leeftijdsverschil. Ik zou vragen wat nu de bedoeling is.
Weet je wel zeker dat het helemaal vrijwillig was? Het klinkt naar mijn mening ook alsof je je te snel mee hebt laten slepen door hem.
Je geeft aan dat je hem nog helemaal niet goed kent dus ik denk dat hij er nog niet vanuit gaat dat jullie een relatie hebben.

Het leeftijdsverschil vind ik wel prima, maar ik kan begrijpen dat dit voor anderen en voor hem wel wat uitmaakt. Eerlijk gezegd vind ik het wel raar dat jij vraagt of jullie wat hebben, en later zegt dat je hem niet goed kent. Dan lijkt het mij wel duidelijk. Leer elkaar eerst beter kennen, en wie weet. Zorg er alleen wel voor dat hij jou niet gebruikt; wel seks maar ondertussen ook een geheim is meestal geen goed teken als dat langer duurt.

Wat ziet een man van 27 in een meisje van 17 vraag ik me toch af dan. En waarom wil hij dat niemand het weet? Ik zou mijn vraagtekens hebben iede geval.

Uit je verhaal blijkt dat jij hem wel ziet zitten, maar hij jou volgens mij niet. Hij kan je een hartstikke leuke en aardige meid vinden, maar zo te lezen is hij vooral op seks uit. Geen probleem natuurlijk, maar als jij uit bent op een relatie moet je dat wel even duidelijk aan hem maken. Zeg dat je niet verder wilt als scharrels, en laat blijken hoe jij erover denkt.

Ik weet heel zeker dat het wel vrijwillig was. Ik heb er zeker geen spijt van en als de situatie weer zo zou zijn zou ik het nog een keer doen