Vriendje of Friends?

Heey,

Ik ben al sinds kerst ongeveer superverliefd op een jongen. Nu heb ik een paar weken geleden hem toegevoegd op hyves, en toen we elkaar spraken was er echt meteen een klik. Ik superblij natuurlijk! Maar daarna begon het; opeens hoorde ik van allerlei klasgenoten dat hij een loser was, en een vriendin van me bleek wat hem te hebben gehad! Toen ik vertelde hoe leuk ik hem vond, zei ze dat ik ermee op moest houden, want hij had haar bedrogen en volgens haar was hij een eikel. Ik vind zelf dat ex-en van vriendinnen NOT DONE zijn, dus ik besloot me van hem af te zetten. Maar het lukt niet! Telkens als ik met hem praat via hyves en op school krijg ik vlinders in mijn buik, begin te hyperventileren en kan ik nauwelijks nog op mijn benen staan. Dit is de 1e keer dat ik zo heftig verliefd ben! En toen laatst mijn oma was overleden was hij ZO lief, en daarbuiten is hij ook gewoon heel aardig. Ik wil niet naïef overkomen, want het is echt zo.Ik snap gewoon niet hoe HIJ zo’n eikel kon zijn tegen mijn vriendin. Nou weet ik dat hij ook verliefd op mij is, maar kweet niet wat ik moet doen. Moet ik voor hem gaan, en mijn vriendin verliezen en dat de hele klas me een loser vind, of voor mijn vriendin gaan, hem laten vallen maar wel de klas achter me houden?

Ik lig er s’nachts echt wakker van, want ik weet niet wat ik moet doen.
Iemand tips of een zelfde probleem (gehad)?

Xxx

Volg je hart!

Ik zou je vriendin geloven, zij heeft tenslotte al een relatie achter de rug met hem. En wie weet als je voor hem kiest, jij al je vrienden verliest, en hij je bedriegt ofzo?

Jeetje, ik heb geen idee…
Ik zou hem om opheldering vragen, elk verhaal heeft twee kanten. Het kan ook maar zo zijn dat het verhaal van jouw vriendin en hem helemaal niet klopt, of dat de klas jaloers is op je. Als je zijn kant van het verhaal hoort, kun je misschien beter beslissen wat je gaat doen.

luister naar jezelf anderen zijn gewoon jaloers
gewoon als vrienden als meer hem vertellen dat hem leuk vind.

met hem erover praten, kijken wat er toen echt gebeurd is en of hij echt vreemd is gegaan. Als je echt zo verliefd op hem bent zoals je beschrijft zou ik wel voor hem gaan, vertel je vriendin dat ook.
+ vind ik het raar, dat je niets van die relatie van die vriendin van je en je crush af wist, zo sirieus zal het dan ook wel niet tussen ze geweest zijn?

Kweet t, t kwam ook een beetje koud op mijn dak… Ik zei: “ja kijk hem vind ik leuk”, en zij zegt: “NEEEE! Ben je gek? Dat is mijn ex en het is een eikel!” Ik stond echt even met mijn mond vol tanden, maar goed, ze is pas dit jaar bij mij in de klas gekomen omdat ze is blijven zitten… Dus ik ken haar liefdes leven niet helemaal van binnen en van buiten, en ik had er nooit naar gevraagd… Zo blijkt maar weer dat je ermee moet oppassen, want anders kom je in mijn situatie terecht. :wink:

Het kan ook zijn dat zij hem zelf misschien stiekem nog leuk vind, en daarom gelijk zo reageerde toen jij zei dat je hem leuk vind.
Je moet naar je gevoel luisteren dat werkt het beste :wink:

met hem erover praten idd, want miss was het eigenlijk al uit toen hij met een ander meisje zoende ofzo.
en trek je niks aan van je klas!Doe gwn wat jij zelf wilt en so what als de klas je dan een loser vind? zat andere mensen die dat niet vinden

het zijn geen echte vrienden als ze je in de steek laten als jij met iemand verkering neemt die hun niet mogen

dankjullie wel, t helpt me echt om alles even op een rijtje te krijgen :angel:

Mijn vriendinnen vonden mijn vriendje op het begin ook echt een loser enzo,
maar ik heb hem toch een kans gegeven en nu ben ik hardstikke gelukkig met hem :slightly_smiling_face:.
mijn vriendinnen waren trouwens toen ze hem eenmaal echt hadden gesproken en beter leerde kennen enzo helemaal van mening veranderd.

misschien is die jongen van jou ook wel heel erg veranderd na die vriendin van jou, en mogen ze hem nu wel.
succes iig! :grinning: