Vriendje negeert me opeens... Wat moet ik doen?

Ik voel me de laatste week echt ontzettend vervelend, er was een jongen Nick, waarmee ik ging. Ik was in de vakantie 2x bij hem geweest en hij 1x bij mij, we zoenden ook enzo alleen toen ging hij opeens zomaar onder mn shirt enzo… Ik heb dit al wel vaker gehad alleen ik vind het op een 3e date redelijk vroeg, toch heb ik dit toen niet tegen hem gezegd maar pas 's avonds toen ik hem belde, hij voelde zich toen wel kut omdat hij iets had gedaan wat ik liever niet wilde. Hij heeft nooit gevraagd of het mocht trouwens, sinds toen zei hij dat ie me even met rust liet omdat ie niet wilde dat het te snel ging voor mij. Dat was vrijdag, tussendoor heb ik amper met hem gesproken en hij negeert me steeds als ik hem tegenkom, ik vind hem echt nog superleuk maar wat moet ik nu doen? Moet ik tegen hem zeggen dat ik hem nog wel wil? Ik hoop echt dat jullie me kunnen helpen…
Liefs, Roos

Ik zou hem gewoon bellen of iets dat je ervan bent geschrokken, maar dat je hem nog steeds wilt zien (:

ja of post één hartje op zn facebook wall. dan weet hij wel genoeg. daarna kun je hem bellen om nog eens wat af te spreken. ( bijvoorbeeld in een cafeetje ofzo dan kun je hem uitleggen dat je dat uiteindelijk wel gaat willen maar dat je rustig aan wilt doen. Zeg hem maar dat het leuker is als je iedere keer iets kleins nieuws probeert, zo blijft de relatie ook spannend. bijvoorbeeld eerste date zoenen, 2e tongzoen. want als je in een keer alles doet dan is de spanning er een beetje af :wink:)xx

Misschien schaamt hij zich gewoon omdat hij gewoon aan je heeft gezeten zonder dat je het wilde en is hij nu bang om te snel te gaan.
Ik denk dat hij het prettig vind als jij nu contact met hem zoekt, al is het alleen maar om hem te laten weten dat je hem nog wel degelijk leuk vindt, maar het alleen rustiger aan wilt doen. :slightly_smiling_face:

oke bedankt! heb hem net gebeld, het is toch wel over… jammer maar helaas!

wat een eikel

vind ik ook wel, eerst aan je zitten en dan niet meer van zich laten horen… maar hebben jullie het wel uitgepraat?

Wacht…Is hij dan wel je vriendje? Ik zou hem laten gaan…

Niet echt uitgepraat… Ik had het wel verwacht, hij liep al anderhalf jaar achter me aan alleen hij stond wel een beetje bekend als ‘‘player’’. Ik dacht, hij loopt nu al zo lang achter me aan, het zal wel meevallen… Maarja schijnbaar toch verkeerd gedacht, een echt vriendje was het dus niet… Ik weet nu tenminste waar ik aan toe ben, dat scheelt toch wel weer! Heel erg bedankt voor jullie hulp!! X

:frowning_face: sukkel!

Kuch, dat zou ik dus echt niemand aanraden. De huisgenoot van mijn vriend had ook zoiets, hij vond dat meisje niet heel geweldig, zij was helemaal weg van, allerlei zooi op zijn facebook plakken en hij deed er niks mee of haalde het weg. Dus nee, dit is gewoon kinderachtig

het is nu toch niet meer van toepassing!

Hij gebruikt je.

Precies, jij bent meer waard dan dat, dus geen aandacht meer aan heb besteden!

het lijkt er idd op dat hij je gebruikte.
erg lullig van hem, maarja.

wauw ik heb de laatste weken pressies het zelfde gehad,uiteindelijk vond mijn vriendje me niet helemaal niet leuk maar zij hij er niks van.
ga naar hem toe en vraag : vind je me wel echt leuk ?
zo nee is het beter als je hem laat gaanx