Vriendje missen

Mijn vriendje en ik hebbe een heel hechte relatie, we zijn nu al heel de vakantie dag en nacht bij elkaar, maar nu is hij een week naar de zee en ik mocht niet mee. Dit valt me natuurlijk heel heel zwaar na elkaar zoveel gezien te hebben. Iemand tips?

Hier is al een topic over, en kom op, het is maar een week.

Nog maar een week, nog maar een week.
Je gaat niet dood meid.

Een week valt nog mee, dat is echt zo voorbij! Kan hij wel smsen?

Je kan in een brief naar hem schrijven hoeveel je hem mist? (:

ik word hier best wel pissig om. ik kan mijn vriend alleen in de vakantie zien omdat hij in mexico woont. dat is pas kut. en dan is een weekje echt niks. :S

sorry

Pff, dat is zeker kut!
Maar jullie skypen bellen smsen enzo toch wel :slightly_smiling_face:?

OT: Een week is toch niet heel erg? Ik zie mijn vriend alleen in het weekend daar ga ik ook niet dood van. (Niemand trouwens die hun vriend een weekje moet missen) Ik vind het persoonlijk een beetje overdreven hoe je reageert sorry.

kom op, da’s toch leuk je vriend een weekje missen. Een hele week je eigen ding doen en tijd vrij maken voor vriendinnen, en dan ben je weer eens zo blij als je 'm terug ziet.

Denk aan wanneer hij weer terug is, bel je vriendinnen op/vermaak jezelf, en realiseer je dat een week helemaal niet zo lang is (hoewel het misschien wel zo voelt).

@SLODDERVOS jaa, elke dag! ik heb een iphone en hij ook dus we kunnen elkaar via viber gratis bellen als we allebei niet thuis zijn. Dus dat is wel fijn:) Maarja toch kost het me zooveel moeite om elke keer afleiding te zoeken enz. en het is ook moeilijk om wat te gaan doen met vriendinnen als je ook net wilt gaan skypen of iets. T is gewoon lastig :frowning_face:

Gebruik de zoekfunctie… :slightly_smiling_face:
Hier is al een topic over

even off topic, wat is viber? Mijn vriend en ik hebben ook allebei een iphone en wij whatsappen gewoon (gratis) en we kunnen nu via skype elkaar ook bellen (gratis)

en on topic: tsja, een weekje houd je wel vol toch? Het is mooi weer, ga lekker naar buiten, doe iets leuks met je familie of vriendinnen of begin alvast aan school, haha ;p

Jij kiest ervoor om een relatie te hebben met iemand in Mexico, dan moet je niet anderen gaan afkatten omdat ze het er moeilijk mee hebben dat ze hun vriendje een week niet kunnen zien.
Jouw situatie is anders dan die van haar. Haar vraag had geen betrekking tot jouw liefdesleven, dus laat dat voortaan achterwege.
Meiden op Girlscene zijn altijd zo snel met hun oordeel over iemand z’n problemen. Probeer het eens vanuit haar perspectief te bekijken voordat je begint met snauwen.

http://forum.girlscene.nl…opic/list_messages/203161