vriendje missen. :(

mijn lieve vriendje woont in Utrecht, ik in Gelderland, dus ik zie hem sws al niet zo heel vaak, nu gaat hij ook nog een week met vrienden naar Texel. Dan kan ik niet eens met hem msnen/ cammen. :frowning_face: iemand tips?

Ga zelf wat leuks doen met vrienden, dat leidt je gedachten een beetje af. :wink:

Afleiding zoeken met vriendinnen!

Gewoon afleiding zoeken? Iet met vriendinnen doen?
Is toch niet het einde van de wereld

ik moet zeggen, ik mis mijn vriend ook heel erg. maar jij snapt toch ook wel dat het niet het eind van de wereld is, en er zat leuke dingen zijn te doen zonder hem? zeker als je zegt dat jullie niet vaak samen zijn, dan is dit bij wijze van elkaar 1x minder zien…

ik moet zeggen, ik mis mijn vriend ook heel erg. maar jij snapt toch ook wel dat het niet het eind van de wereld is, en er zat leuke dingen zijn te doen zonder hem? zeker als je zegt dat jullie niet vaak samen zijn, dan is dit bij wijze van elkaar 1x minder zien…

nee het is ook zeker niet het einde van de wereld, maar het is ook niet leuk. :frowning_face:

het is maar een weekje. in een week kun je zat doen. weetje nog de tijd dat je hem niet had? zat je toen ook de hele dag alleen zielig te doen, lijkt me niet.

ga iets doen, dan zijn die 7 dagen zo voorbij. ik zit 3,5 week zonder m’n vriend, en realiseerde me vandaag dat daarvan al zo’n 10 dagen voorbij zijn!

dubbel, alweer. excuses.

haha dat is waar, ik heb ook pas 2 weken met hem ofzo.

je hebt pas 2 weken met hem?!

dan heb jij hierbij een verbod op zeuren. zo.

Ik moet m’n vriend 5 weken missen, maar sowieso mis ik hem al heel erg want ik woon in Engeland en hij in Nederland. Gewoon afleiding zoeken; leuke dingen doen met vriendinnen, winkelen, bios, uit eten gaan, uitgaan, relax dagje houden. Zul je zien dat die 7 dagen zo om zijn! :slightly_smiling_face:

Wow, 2 weken is wel wat aan de weinige kant ja :stuck_out_tongue:

haha ja weet ik. :stuck_out_tongue:
ik zie hem ook heel weinig want hij woont verder weg.
maar engeland en nederland is helemaal kut verschil!
mijn vrienden verklaren me nu al voor gek.

*facepalm
Ik heb bijná 3 jaar met mijn vriend, en hij woont in Gelderland (ik in Noord-holland). En het gaat goed. Je hebt pas 2 weken met hem!!! Ik zie hem pas weer 5 óf 8 augustus… dat red ik heus wel. Mis hem uiteraard, maar ga er niet dood aan :confused:

Je hebt pas 2 weken met hem XD. Maar ja, gewoon afleiding zoeken.

2weken is niet lang nee, ik ben ook pas 14.

Jamaar kom op als je 2 weken verkering hebt dan ben je toch juist smooooorverliefd, ik bedoel later in een relatie natuurlijk ook nog maar zo in het begin is het allemaal nieuw en dan snap ik dat een week best lang is. Ik en mijn vriend zijn nu officieel wat langer dan 3 maanden samen en ik zie hem een maand niet, wat dan dus eigenlijk 1/4 van onze relatie is … :’). Op een mensenleven is het niet veel, maar zo wel! En ik dacht, toen ik nog geen vriend had, ook dat mensen die hun vriend één week moesten missen zich aanstelden. Totdat ik zelf m’n vriend een week miste en dan was ik nog wel zelf op vakantie. Dat was echt een heel lange week voor mij! Ondanks dat ik leuke dingen deed.
Dus, ja, het enige wat ik kan bedenken is; zoek zoveel mogelijk afleiding. En bedenk dat je hem straks lekker weer ziet:)! En je kunt natuurlijk altijd smsen/bellen (of waarschijnlijk pingen of whatsappen ofzo maar dat heb ik allemaal niet), hij zit niet in het buitenland dus kost even veel :slightly_smiling_face:.

Ok…
Wen er maar aan;)
Ik heb hem vorig jaar, denk 6 weken moeten missen. Dit jaar zijn de vakanties op elkaar afgestemd (door onze LIEVE ouders) en gaan we dinsdag met z’n tweeën:D, komt allemaal vanzelf:p

Succes:)
Wat ik ook deed vorig jaar met hem, grote pot met briefjes en snoepjes en dan mocht hij elke dag 1 briefje openen, maar ok, toen hadden we iets minder dan een half jaar…

ik moet hem nu 6.5 week missen, dan is die 1 dag thuis en daarna 10 week missen.
dus laten we hopen dat we niet doodgaan aan vriendje-missen,want dan is het binnenkort met mij gedaan.:frowning_face:
hoe zwaar ons leven ook is zonder vriendje in de buurt, god gaf ons vriendinnetjes!!