vriendje missen

Ik heb een probleem, en ik zit er best erg mee, ook al klinkt het misschien een beetje raar. Maar ik heb nu iets meer dan 2 maanden met mn vriend, we spreken best vaak af en iedere dag zitten we wel een paar uur met elkaar via msn te praten. We lijken ook heel erg op elkaar, en ik heb echt het gevoel dat we elkaar echt al 10 jaar kennen.
Maar vooral als ik bij hem ben, dan gaat de tijd zó snel, dan heb ik echt het gevoel alsof ik er nog maar een uur ben, en dan moet ik alweer gaan. Ik voel me ook al heel erg eenzaam en chagrijnig als hij na school niet op msn is, en al helemaal als hij de hele dag ergens heen is. Ik weet dat hij mij dan ook heel erg mist, maar toch… Ik weet dat ik blij moet zijn dat ik echt een superlief vriendje heb, en dat ben ik ook, maar ik mis hem gewoon echt ieder moment van de dag dat ik niet bij hem ben, en dat vind ik zó irritant, omdat ik hierdoor zelfs misschien blijf zitten. Iemand tips?
we zijn trouwens allebei 15, en het is best serieus.

Wat schattig. Als ik jou was zou ik gewoon blij zijn dat je hem vaak ziet, er zijn ook veel meiden die hun vriendje niet elk moment van de dag kunnen zien.

Je bent gewoon smoorverliefd, dan kan je ook nergens anders aan denken. Probeer meer met vriendinnen te doen, of tijd te besteden aan je hobby’s. Dat verliefde gevoel wordt wel minder met de tijd.

Maar ik wil juist niet dat het gevoel minder wordt, omdat ik hem zo leuk vind… :blush:
Alleen dat ik hem zo snel mis, daar wordt ik zo gek van…

Dat trekt vanzelf bij hoor, dat is natuurlijk en daar kan je weinig aan doen.
Probeer gewoon druk te blijven met vanalles, dan denk je er minder bij na.

Maar ik wil hem juist zoveel mogelijk spreken,
en ik heb géén idee hoe het kan, maar als ik 6 uur lang met hem op msn praat, hebben we elkaar altijd nog van alles te vertellen. :’)
terwijl ik ook gewoon soms bij hem in de klas zit…

Hmm, dat van dat bijtrekken weet ik nog niet zo… Ik heb nu al bijna 2 jaar met mijn vriend en wij hebben dat opzich ook nog wel. Ik zie het gewoon als iets goeds. Zo heb je altijd iets om na uit te kijken.

Dat gaat vanzelf over :slightly_smiling_face:

Ik kan makkelijk een paar uur zonder een berichtje van mn liefje, terwijl ik eerst kapot ging als ik niet elk uur iets hoorde :stuck_out_tongue:

Jaloooers, mijn vriend woont 5000 km bij me vandaan!

Maarja tips, gewoon wat anders gaan doen, niet op hem wachten (’’’:

Respect dat je dat volhoud ! :astonished:

Real love, ahaha. ik hou gewoon zoveel van hem dat ik op hem blijf wachten :grinning:
he’s worth it

nou ik heb mijn vriend na een maand weer gezien een weekend en moet nu weer 2 maanden wachten. Dus kortom, geniet van de tijd dat je bij elkaar bent

Ik geniet er ook écht van, maar het gaat gewoon telkens veel te snel…
En ik ben blij dat ik hem überhaupt zo vaak zie, maar zonder hem gaat gewoon alles fout… :blush:

ja in sommige dingen herken ik mezelf ook wel terug hoor.
de tijd vliegt met hem! maja er zit niks anders op dan afwachten tot je hem weer kan zien, en tot die tijd moet je maar doorleven.
het is nu eenmaal zo, je kan wel de uren af tellen maar dat brengt hem niet nog eerder bij jou. succes

ah sweet!

I know the feeling =] Mijn vriend woont aan de andere kant van nederland, dus elke keer als ik wegmoet springen de tranen in mn ogen, maar denk maar dat je hem echt wel weer zal zien, en om elkaar nou 24/7 te zien… ik weet niet of je daar uiteindelijk gelukkig van wordt.
Het liefst ben ik ook alleen bij hem, maar dat is al een voornemen voor dit jaar: meer genieten xD Maar 't is lastiger dan ik dacht.
Het zakt denk ik wel, hoop ik =]

ik heb precies het zelfde, zit bij hem op school en zie hem bijna elke dag maar als ik dan niet bij hem ben of hem de hele dag niet zie mis ik hem zo erg…

haha ik denk dat je gewoon verslaafd bent. Nee maar ik heb dat ook een keer gehad en ik begon het op een gegeven moment best wel kut te vinden. Ik was alleen nog maar vrolijk als k hem sprak enzo

Ik had dat in het begin ook. Maar ik zag me vriend alleen in het weekend (nu nog steeds trouwens) maar je bent gewoon enorm verliefd en dan wil je ook altijd bij elkaar zijn. Maar je moet niet vergeten dat er meer is dan alleen je vriend;) gewoon tijd besteden aan je vriendinnen enzo:)