vriendje minder zien, minder ruzie

klopt het dat als jij en je vriendje elkaar minder zien, dat er dan ook minder ruzietjes zijn?

Dus in plaats van elke dag, maar 3 x per week

denk ik niet… elke dag is natuurlijk veel, dat kan tot druk leiden, maar heel weinig kan ook tot vreemdgaan leiden. Dus houd het er een beetje tussenin

nah, ik zie mijn vriend niet vaak en we hebben nooit ruzie om van die kleine dingen eigelijk… Nu ik er zo even aan denk, bijna nooit behalve nu, want hij is misschien vreemd gegaan :’{

Ik zie hem al bijna 13 jaar bijna elke dag en we hebben nog nooit ruzie gehad :’)

Toch wel, hij had in groep 2 mijn zandtaartje kapot gemaakt, dat was niet lief :3

Ligt aan de jongen natuurlijk.

Ik heb 'm een jaar lang elke dag gezien en heel veel ruzies.
Zie 'm nu een jaar lang maar 2 keer in de week en wel iets minder ruzies, maar nog steeds genoeg.

Bij mij klopt het zeker wel!
Dan zit je gewoon minder op elkaars lip en ga je je minder snel aan elkaar ergeren.
Aan de andere kant is het wel goed om daarmee om te leren gaan, zodat je uiteindelijk gewoon minder ruzie maakt.

nou ik vind van niet,
als je nog een vriend heb die ook nog wel eens afzegt ken het aardig
gaan irriteren als je elkaar zo weinig ziet

elke dag is veel, ik beodle je wilt toch ook je iegen leven zegmaar dat je dingen alleen doet met vriendinnen/familie

maar dnek t wel wel grote kans

maar dnek t wel wel grote kans

bij mij niet , maar bij iedereen verschillend he. Wel hele dagen; Ik kan geen twee dagen bij iemand logeren ofzo dan ga ik me wel ergeren, maar dat is ook zo bij mn vriendinnen. Ja dat weten ze, haha, na 1 hele dag moet ik gewoon even weg anders word ik gemeen :smiling_imp:

Bij mij is het juist andersom, we zien elkaar vet weinig. Ik zit ermee, en hij niet, dat zorgt wel voor ruzies. Hij argumenteert: Dan heb je lekker even tijd voor jezelf(nagels lakken enzo) en ik wil juist meer tijd met hem(zie m misschien 1 keer per week). Dus dat is ook niet ideaal :stuck_out_tongue:

Wij wonen eigenlijk samen , hij is constant bij mij.
En ik zou 'm minder willen zien omdat ik hem moet combineren met huishouden, leren, m’n vrienden,…En dan kan hij me soms wel irriteren.

Niet te vaak en niet te weinig. Ik zag eens een jongen elke dag en ik begon me echt aan hem te irriteren en het was wederzijds :confused:

Ik vind het een goede zaak om iemand soms een beetje te moeten missen…

Ik zie hem elk weekend
natuurlijk hebben we weleens ruzie, maar dat is normaal

een vriendin van mij heeft nét pas met een jongen en die woont al samen… die hebben élke dag ruzie.