Vriendje met criminele achtergrond

• slotje -

Hoe erg crimineel is hij? Als in: wat heeft hij gedaan? Hoe lang geleden is het dat hij echt criminele activiteiten heeft gepleegd? Deze dingen zijn ook allemaal belangrijk om te weten…

Dus je moet inderdaad met hem praten :’)

Wat heeft hij gedaan dan?

Is hij crimineel of is zijn vader een crimineel? Daar zit nog wel een verschil in namelijk.

-

Lekker lullig, kan die jongen toch niks aan doen dat zn vader crimineel is? :’)

Dit ja. Alsof je je eigen vader uitkiest. Maar je vriend heeft zelf niks gedaan toch? Als jij het zelf geen probleem vindt, zou ik gewoon lekker met die jongen verdergaan. Je ouders kunnen hem moeilijk afwijzen om wie zn vader is.

Kunnen ze trouwens wel doen, maar ik zou het gewoon lekker negeren.

Op het moment dat mijn ouders mijn vriend gaan googlen ter controle hebben ze flinke ruzie met mij. Dat is toch tussen jou en je vriend.

Heb je het er al met je vriend over gehad?

Dit zou ik ook denken. Maar aan de andere kant zijn er gewoon veel ontiegelijk naive meisjes. En je moet er maar net zo een als dochter hebben, dan begrijp ik die ouders wel.

Oh ik dacht dat je vriend een crimineel was. Hij kan er ook weinig aan doen dat zijn vader een crimineel is tenzij hij zich ook daarmee bezighoudt. Ik zou ook echt nijdig worden als mn ouders mn vriendje gingen googlen haha.

-

Okeee waaauuww

Zijn leerniveau zegt echt niks over hoe het tussen jullie gaat of dat hij niet goed voor je is. Hoe kan je nou weer te slim zijn voor iemand. Ik zit zelf op de universiteit en mn wannabe bf is kok zonder diploma’s en dat werkt ook gewoon. Ik zie echt niet in waarom een verschil in leerniveau niet kan. Wtf.

Also, dat hij basis kader heeft gedaan betekent niet meteen dat hij dom is.

Het is zijn vader, ik snap hem. Dan is het niet zo erg, zo ik zeggen.

Ehm wat maakt het niveau uit? Zolang hij hard werkt en zijn best wilt doen (voor jou en voor zichzelf), zie ik er het probleem niet van in. Ik zou je ouders even duidelijk zeggen dat het niet hun zaken zijn, zo lang hij je goed behandelt -als dat niet het geval is, ligt dat natuurlijk anders.

Heb je soms een bepaald verleden met jongens dat ze hem op alles af gaan keuren? Want dit vind ik niet kunnen, eigenlijk. Ik zou wel boos worden als mijn ouders dit zouden doen -maar als je in het verleden met bepaalde jongens bent thuisgekomen, of er is iets voorgevallen, kan ik het nog enigszins begrijpen. Anders is het dikke bullshit.

ik zou zeggen tegen je ouders dat hij geen crimineel is maar zijn vader, ik bedoel als zijn vader een moordenaar is zou ik t niet doen, wnt je weet maar nooit, maar heeft ie gestolen, dat is erg maar t is je vriend niet die gestolen heeft, dus ik zou gewoon je gang gaan met je vriend, t is maar een fabel : ‘zo vader zo zoon’ :hammer:

wuhahaha, wie weet geloven haar ouders hier wel in :stuck_out_tongue:

-

Wat denken jouw ouders wel niet?
Wat heeft zijn vader met hem te maken, wat heeft zijn niveau hiermee te maken?
Als je havo doet, ben je niet TE slim, volgens mij is havo gewoon het gemiddelde. Erg kinderachtig van je ouders om dat te zeggen, bah.

Ja idd…

Ik vind het best wel lullig van je ouders. Ze doen niet eens hun best om hem echt te leren kennen…