Vriendje meenemen met uitgaan?

Hoi meiden,
Ik heb ongeveer 1 maand een vriendje. De eerste keer dat mijn vriendinnen hem ontmoetten was hij nog niet mijn vriendje, we waren wel bezig maar we hadden nog niets officieels. Toen heeft hij iets gedaan wat een negatieve indruk maakten op mijn vriendinnen. Dit is intussen uitgepraat.

Hij woont 2 uur bij mij vandaan en wil volgende week naar me toe komen en blijven slapen. Het probleem: mijn vriendinnen en ik willen die zaterdagavond naar een festival waar we elk jaar naartoe gaan, maar mijn vriendje komt dus naar mij toe.

Moet ik hem meenemen? Hij kent daar echt niemand behalve mij en mijn vriendinnen, en ik vind het tegenover hem niet echt leuk om hem als ‘1 of the girls’ te laten staan.
Hij zei dat hij het niet erg vond en wel mee wilde, hij maakt tenslotte makkelijk nieuwe vrienden, maar ik maak me toch zorgen of hij er straks niet bij staat met een gedachte van ‘juist…’
Wat denken jullie?

Liefs.

Precies.

Dubbel -.-

Nou er gaat elk jaar wel aanhang mee, maar die mensen ken je dan ook echt al jaren.
Ze vinden hem ook een aardige jongen en vroegen laatst ook of hij ook meegaat, dus erg zullen ze het niet vinden.

Als hij zelf zegt dat hij wel mee wil, waarom niet? Meteen een kans om een goede indruk te maken op je vriendinnen.

woeps dubbel

vraag aan je vriendinnen wat zij er van vinden?
en als je vriendje mee gaat, bereidt hem er dan goed op voor dat je evenveel aandacht aan je vriendinnen besteed.

Ik zou hem gewoon meenemen? Wel zou ik het er met elkaar ff over hebben wat je van elkaar verwacht… Een vriendin van mij had ook een keer haar vriendje mee genomen, kende hem ook nog niet en woonde hier ook niet in de buurt. We waren met zijn 4en, zij en haar vriendje en ik en mijn vriend(nu ex). Hij stond de hele avond bij ons en konden hem de hele avond bezig houden, omdat zij leuk steeds weg was om met andere mensen te gaan praten… :S.

Als je vriendinnen het niet erg vinden zou ik hem gewoon meenemen.
Zo kan hij je vriendinnen ook wat beter leren kennen.

Aan de ene kant haat ik het dat iemand haar vriendje meebrengt tijdens 'n girls night out. Aan de andere kant is 't de perfecte moment om een goede indruk te maken…Neem hem maar gewoon mee :wink:

Trouwens, wat heeft ie dan verkeerd gedaan?

Nou, mijn vriendinnen stoten mensen die met kanker schelden af. De mensen waar mijn vriendje mee omgaat schelden er zo nu en dan nog weleens mee en mijn vriendje deed dat ook, dat doet ie nu niet meer. Het is wel al uitgepraat en goedgemaakt.

Het is trouwens niet echt een girls night out. 'T is een soort traditie geworden om daarheen te gaan en elke keer gaat er wel een vriendje/vriend mee, maar hem ken je dan al jaren. Mijn beste vriendin zei al ‘je kan hem aan vrienden die ongeveer dezelfde interesses hebben voorstellen, hebben ze iets om over te praten’. Niet om hem te lozen, maar zo legt hij dus wel sneller contacten.

Het is een girlsnight of day.
Plus je vriend zou zich vast ongemakkelijk voelen bij alle meiden die roddelen. En ze kunnen dan ook niet zo makkelijk over jongens praten.
Als je vrienden dat doen dan.

Als er vaker aanhang mee gaat naar jullie festival, waarom zou je je vriend dan ook niet mee kunnen nemen? Dan kan hij nu wel een goede indruk achter laten en nieuwe vrienden maken. En zelf zegt hij dat hij het niet erg vind.

ik zou hem gewoon meenemen :wink: mijn vriend neemt mij ook gwn mee als ik bij hem blijf slapen en hij gaat uit met vrienden

dubbel -.-

Neem 'm gewoon mee (:

nou als je vriendinnen hem wel mee willen hebben en hij wel mee zou willen gaan,
dan lijkt t me geen probleem…?!

ik zou m gewoon meenemen, zolang je idd maar weet dat hij niet de hele tijd aan je gaat plakken want dat is natuurlijk zonde, maar als je al zegt dat hij makkelijk nieuwe contacten maakt enzo dan lijkt me dat dat geen probleem zal zijn, zeker niet als jouw vriendinnen hem ook aardig vinden!

gewoon meenemen dus(: