Vriendje maar niet zeker

Hey gurlssss,
Heb jullie hulp nodigg!! Heb nameijk al iemand maar we zitten niet echt in een relatie…we doen wel net hoe een echt stelletje doen. Maar goed…pas geleden zei ik dat het beter is als het over is maar hij kon er zo niet tegen hij deed er letterlijk alles voor! Dus heb em weer een kans gegeven…maar de probleem is dat ik iemand anders leuk vind…mygod. en ik wil graag op zn snapchatnaam komen maar weet niks van hem en zn naam dus ook niet. Hy kwam eergisteren naar me werk en we keken elkaar zo lang aan!! Pffff…ik wou em zo graag spreken en alles maar ik durfde niet… gurlsss help me aubbbbb wat moet ik doeeen!!

Sowieso eerlijk zijn tegen die eerste jongen.

Als je die eerste jongen niet ziet zitten, zeg het tegen hem, houd hem niet aan het lijntje

Pff wil ik ook maar ik kan het niet…

Snap je, maar ik kan het echt niet. Ik wil het hem vertellen maar k kan het niet weet niet hoe ik het hem moet vertellen…ben bang dat ie zichzelf weer wat aan gaat doen.

Hoe zou jij het vinden om aan het lijntje gehouden te worden?

Gewoon doen. Gewoon zeggen dat je hem niet op die manier leuk vindt.

Kyk weet je wat t is, k wil t wel zeggen maar t lukt me steeds ni om op me woorden te komen. ik kan m ni met pyn zien lijden

Dat is gewoon egoïsme, zet je eroverheen en wees eerlijk.

Is goed… pff. Hoe moet ik et em vertellen? Al een appje sturen is al moeilijk

‘‘Hee ik vind je toch niet op die manier leuk. Zullen we gewoon vrienden zijn?’’

Je weet echt niet hoe die is, hij blijft als maar plakken

^ Dan moet je nóg duidelijker zijn, zeg maar dat je iemand anders leuk vind. That Will do it

Als je dat letterlijk van Encore stuurt snapt hij heel goed wat er aan de hand is.
En als hij dat niet snapt zeg je gewoon nog eens: Ik zeg net dat ik niet meer wil dan alleen vrienden, sorry, maar ik ben gewoon eerlijk.

Trouwens had ik vandaag al geprobeerd, maar hy bleef me achtervolgen en liet me niet gaan

:flushed: Moeilijk dit man… pff

Wat wil je dan wat er gebeurd? Moeten wij het soms doen??

ik hoop het niet, want ik kan erg gemeen zijn. Meid, figuurlijk gesproken. groei er een paar en wees eerlijk.

Wat wil je wat er gebeurd? Ga je dan jaren aan hem vastplakken als vriendinnetje en zeggen ‘tjah, we zijn al 5 jaar samen… ik vond je na dag X al niet meer leuk maar ik durf niets te zeggen.’

Ik zie het al voor me: Oud koppeltje, allebei in de schommelstoel. ‘Weet je… Ik wou gewoon vrienden zijn toen we nog zo jong waren. Ik vond je echt niet zo leuk!’
krijgt ie een hartaanval en dat is dan de ENIGE manier om van hem af te komen.

Jongens die enorm blijven plakken, weten soms niet hoe ze moeten ophouden. daarom dat je ook extra duidelijk moet zijn. Draai niet rond de pot en gewoon duidelijk. ‘Ik vind je je niet op die manier leuk, Friends??’
Dus omdat jij niet durft, ga je mogelijk een andere relatie mislopen. Wees eerlijk waar het werkelijk om gaat. Liever gelukkig en alleen (met mogelijk kans op een nieuwe relatie, wie weet wat hij van je vind) dan samen zijn en ongelukkig.

Dan mag je boos worden. Hij moet jou met rust laten als je aangeeft dat je iets niet wil.

Gesproken meid, klopt!

Daarom