Vriendje. maar ex smst nu weer

hee,

echt, ik weet niet meer wat ik moet doen. ik heb een halfjaar ongeveer wat met een jongen gehad, maar opeens wou hij alleen maar vrienden blijven. ik was toen helemaal gek van verdriet.
nu heb ik sinds een paar weken een nieuw vriendje, hij is echt heel lief enzo.
maar sinds gisteren smst mijn ex weer, en hij zegt dus dat hij spijt heeft van wat hij gedaan heeft en dat hij van me houd! dat overviel me dus behoorlijk en nu weetk niet wat ik moet doen hoor! :frowning_face:
ik heb gewoon een zwak voor mijn ex, maar mijn vriendje wil ik ok geen pijn doen!
help me aub!!

liefss,

Van wie houd je het meest?

Ik word gek

Weet je zeker dat je ex niet gewoon jaloers is omdat jij nu iemand anders hebt? Jongens zijn echt vaag wat dat betreft

ja, dat zou ook kunnen! maar hij was behoorlijk serieus?

Praat met je ex over waarom hij je terug wil.
Topic titel mag niet in hoofdletters.

titel aangepast. voortaan duidelijker en niet in hoofdletters!!

heb ik gedaan, hij heeft spijt dat ie me liet gaan, en hij mist me.

je moet goed gaan bedenken wat je zelf wilt.

ik heb ook in die situatie gezeten.
en heb toen voor mijn vriend gekozen
me ex had me veel pijn gedaan en ik hield heel veel van hem
en nog steeds.maar het kon niet meer zijn zoals het wasd
en met me vriend ben ik nog steeds heel gelukkig…!
en ben blij dat ik goed gekozen heb;)
want daarna hoorde ik vrij weinig meer van me ex.

ik denk ook dat het idd beter is dat ik voor mijn vriend kies, want als ik voor mijn ex kies ben ik bang dat het ook zo weer uit is.
hij heeft tegen me gezegd dat ik het niet moest uitmaken voor hem, maar hij zei wel dat hij hoopt dat wij later nog een leuke tijd samen krijgen.

Bedenk van wie je het meeste houdt.
Denk er ook aan dat je ex je al een x pijn heeft gedaan, dit zou dus nog een x kunnen gebeuren.
Neem geen overhaaste beslissingen, daar krijg je snel spijt van

Ex’en zijn en blijven ex’en, hoe lief ze uiteindelijk nog doen tegen je. Het zou best kunnen dat hij gewoon stikjaloers is dat jij nu gelukkig bent met je nieuwe vriend. Als je van hem houdt, blijf dan gewoon bij die nieuwe. In je leven moet je afstand kunnen nemen van ex’en. Like, jij was verleden tijd voor hem. En nu wil hij jou ineens terug? Je bent geen bezit dat je effe terug kan claimen ofzo … Tenzij je écht meer van um houdt dan van je vriend, dan kan je er met hem over praten. Maar denk goed na en loop niet in een valkuil =)

Het is uitgegaan door een reden: hij deed jou pijn.
En nu heb je een heel lief vriendje, van wie je houd!
Ik zou wel weten wie ik zou kiezen!

jullie hebben we gelijk.
het is mijn ex, en dat hij altijd blijven
maar toch is het dan moeilijk om echte goede vrienden te blijven
en dat is wel wat ik graag wil

Als je dat wilt, moet je er voor vechten!
Hoe moeilijk het ook is.

Dat zal ik ook zeker doen, want hij is echt heel lief enzo
ik wil hem ook geen pijn doen…