Vriendje leren kennen at Internet?

[i]Helloo =)
Ik vroeg me af, of er hier meisjes zijn die hun vriendje hebben leren kennen at Internet.
Of hebben jullie er een mening over?
Verhalen ; mening, Laat maar horen =)

Btw.; Zelf heb ik mijn vriendje wél leren kennen via internet =)
[/i]

Nou ik heb wel eens tijden gehad, nog nooit afgesproken trouwens.

Ik ben nu wel van mening dat internet toch iets vaags en anoniems heeft waardoor je het persoon anders in kan schatten en waardoor liefde uitdagender en moeilijker word.

Ik ken mijn vriendje niét van internet, ik voel me er zowiezo wel ongemakkelijk bij als mensen zo via internet doen alsof ze je zo leuk vinden terwijl ze je niet eens kennen.

Ja dat is wel waar. :relieved:
Zoiezo is mijn vriendje niet zo, ik heb hem ondertussen al 6 x gezien =)
Maar het blijft togh anders enz. Dus ik was wel benieuwd naar andere verhalen.

blip.

oké dat is jou mening =)
zoiezo kende ik mijn vriendje toen we afspraken pas 2 weken.
En het gaat gwn perfect. Ik was niet wanhopig, kwam net uit een kutrelatie. Dus misschien verschilt dat per persoon. =)

ik heb zelf geen vriendje van internet ofzo, maar ik vind het heel raar als je en vriendje hebt van internet en hem nog nooit ontmoet hebt. Dat je iemand leert kennen op internet, en dan afspreekt, vind ik wel kunnen. Er komen tenslotte stelletjes uit. maar mensen kunnen zich op internet toch heel anders voordoen, of anders overkomen. Ik vind wel dus wel dat je eerst met diegene moet afspreken enzo. maar dat is mijn mening :slightly_smiling_face:

ja mn ex.
we spraken altijd via msn. en toen hadden we afgesproken en werd verliefd enzo. En toen hadden we wat & spraken ongeveer 1x in de twee weken af. Maar op die afspraken waren we vooral met andere dingen bezig dan praten. En toen had ik het gevoel dat ik hem helemaal niet goed kende. Want iedereen doet anders op msn dan in RL. (Je hebt tijd om na te denken voordat je iets zegt enz.) Dus toen heb ik het uitgemaakt. Het ging toch ongeveer 7 maanden goed totdat ik hem had uitgenodigd op mijn feestje die hij compleet geruineerd heeft. (doormiddel van zielig doen waardoor ik me superrot ging voelen. Hij liep gewoon weg op mn feest nota bene).

mja ik ga dat dus NIET snel meer doen ^^.

Ik had mijn vriendje al wel eerder gezien, maar we hebben elkaar beter leren kennen via MSN (omdat we een eindje reizen van elkaar af wonen).
Nu werkt het trouwens helemaal niet meer via MSN, alleen maar in het echt.

Ik heb heel kort een jongen gehad die mij leuk vond, maar waar ik toch echt geen chemie mee bleek te hebben.
Hij was een vriend van een vriendin, en zij wonen in Friesland dus heb ik over het algemeen veel contact met hen over het internet (we hebben zelfs een heel eigen forum, haha, en ik trof ineens een van de meisjes daar hier op Girlscene, maar dat terzijde :’) ).

Nu vind ik iemand leuk die ik ook eigenlijk alleen via MSN en de telefoon ken, maar in Juli ga ik een week naar haar toe (ze woont in Londen) en dan zie ik wel of we meer vriendchemie hebben of dat zij mij ook wel ziet zitten :slightly_smiling_face:

Maar ik vind het wel wat hebben, elkaar leren kennen over internet. Vaak heb ik met mensen die ik eerst over het net heb leren kennen dat ik toch diegene echt mag vanwege de persoonlijkheid, en soms valt de verschijning dan wel tegen (haha, ja, ik ben oppervlakkig). Soms is iemand in het echt helemáál niet zoals je iemand over het web hebt leren kennen, en soms heb je het gevoel dat je diegene al van binnen en buiten kent ondanks dat je elkaar vijf minuten geleden voor het eerst in het echt hebt gezien.

Het is net als iemand in het ‘echt’ leren kennen, soms is het fantastisch en soms is het een teleurstelling :slightly_smiling_face:

ik heb de verhalen hierboven niet gelezen want ik ben moe en ik ga slapen. maar toch wou ik even reageren.
ik heb mijn vriendje leren kennen via internet, hij woont vlakbij en ik had hem al een jaar op msn. we praatten ook iedere dag enzo. en toen hebben we uiteindelijk afgesproken, allebei namen we een vriend/vriendin mee
het was gezellig &nu hebben we ‘al’ 2maanden iets.

Ik ken mn ex ervan. Ik had trouwens wel eerst met hem afgesproken voordat ik wat met hem had. Heb uiteindelijk zo’n 3 maanden met hem gehad en vond hem toen niet leuk meer. Ik zag hem elke week en dan was het volgensmij ong 1 uur reizen by train.

Ik denk dat het best kan.
Je beoordeelt in eerste instantie toch op innerlijk als je iemand op internet ontmoet,
en als je een beetje lekker met hem kan praten is het sneller duidelijk of jullie nou echt bij elkaar passen.
Soms is de afstand een beetje jammer.

ik ben zo tegen dat date/afspreken internet liefden gedoe!
Go out! zo ontmoet je veel leukere mensen dan achter je computer te blijfen zitten.

Ik ken mijn huidige vriend via internet, en mijn exen ook.
Ben erg onzeker over mijzelf en dan is contacten leggen via internet voor mij een stuk makkelijker.
Het werkt wel voor mij heb er ook geen problemen mee mijn vrienden en familie ook niet.
Heb overigens nu een relatie met iemand uit Zaandam, we zien elkaar elk weekend en in de vakanties het is ong een uurtje rijden vanaf waar ik woon met de trein en het werkt goed, al anderhalf jaar.

Ik heb een jongen die ik nogal leuk vind leren kennen op i-net. Is nu meer dan een jaar geleden, zien elkaar nog regelmatig. Ik vind er niks mis mee!

:smiling_face_with_three_hearts:

ik heb mijn vriend leren kennen via via,op msn, en hij bleek later in de zelfde buurt als ik te hebben gewoond. en woont nu nog maar een dorp verder (2 km verder op)

ja heb mn vriend ook leren kennen via internet
kazaa chat om precies te zijn.
echt bij toeval, we zatten er allebei beetje op uit verveling en nieuwsgierigheid…
we raakte aan de praat, msn uitgewisseld
en nu 7 jaar laten zijn we nog samen :grinning:

Ik ken mijn ex via internet (hyves).
Het was wel leuk, maar door problemen ging het uit. En ik ben natuurlijk de verkeerde tegen gekomen naderhand, een loverboy. Kan ook gebeuren, maar ook in het echt. Ik ben niet tegen internetliefdes hoor, maar zelf weer proberen als het uit zou gaan met m’n vriend… nee.

Sommige jongens/meiden zijn té onzeker in het echt als het om liefde gaat, en dan is internet soms wel een goed alternatief. Denk ik zo…

ik vind het nogal zielig XD

Hoeze is het zielig? of het nu klikt als je op internet met iemand praat of in het echt?