Ik heb heel kort een jongen gehad die mij leuk vond, maar waar ik toch echt geen chemie mee bleek te hebben.
Hij was een vriend van een vriendin, en zij wonen in Friesland dus heb ik over het algemeen veel contact met hen over het internet (we hebben zelfs een heel eigen forum, haha, en ik trof ineens een van de meisjes daar hier op Girlscene, maar dat terzijde :’) ).
Nu vind ik iemand leuk die ik ook eigenlijk alleen via MSN en de telefoon ken, maar in Juli ga ik een week naar haar toe (ze woont in Londen) en dan zie ik wel of we meer vriendchemie hebben of dat zij mij ook wel ziet zitten 
Maar ik vind het wel wat hebben, elkaar leren kennen over internet. Vaak heb ik met mensen die ik eerst over het net heb leren kennen dat ik toch diegene echt mag vanwege de persoonlijkheid, en soms valt de verschijning dan wel tegen (haha, ja, ik ben oppervlakkig). Soms is iemand in het echt helemáál niet zoals je iemand over het web hebt leren kennen, en soms heb je het gevoel dat je diegene al van binnen en buiten kent ondanks dat je elkaar vijf minuten geleden voor het eerst in het echt hebt gezien.
Het is net als iemand in het ‘echt’ leren kennen, soms is het fantastisch en soms is het een teleurstelling