Vriendje laat me telkens zitten voor z'n vrienden.

Nou het zit zo. Ik heb dus al 5 maanden een vriendje en hij laat me echt heel vaak zitten. Bijvoorbeeld als we afspreken komt hij niet opdagen of hij komt veel te laat, en elke keer heb ik hem weer vergeven.
Elke keer zei hij wel 100x sorry daarna en zei hij een excuus. Vandaag gebeurde dat weer, wij hadden afgesproken en we zagen elkaar even op school omdat we ons rooster moesten ophalen, en toen zei hij “Ja ik moet naar huis ik bel je wel om af te spreken he.”
Maar kennelijk was niemand thuis [dat zei hij tegen mij daarna] en in plaats van dat ging hij met z’n vriend chillen terwijl ik thuis op z’n telefoontje zat te wachten om af te spreken.

En toen belde hij me later van “Ja sorry sorry sorry, ik bel nu op m’n vriend’s mobiel ik bel je wel als ik thuis ben.”

Ja het is nu al 10 uur 's avonds hier [ik woon in Amerika] en steeds nog geen telefoontje.

Ik weet echt niet wat ik moet doen, hij behandelt me gewoon als een speeltje en alsof ik geen gevoelens heb. Help me alsjeblieft want ik weet het gewoon niet meer. Dumpen? Weer vergeven?

Sorry dat dit zo lang was

Ik weet niet… Als hij het er niet voor over heeft om tijd aan je te besteden lijkt het me niet een geweldig vriendje… en persoonlijk hou ik er echt niet van als iemand zich goed probeert te praten dmv een excuus. succes dermee!

het beste is denk ik gewoon om er is goed over te praten met hem.
zeg dat je er niet van gediend bent en dat als hij van je houd dit moet veranderen.
helpt dit niet dn moet je het helaas toch toegeven ‘he is not the one’.

hoop dt dit een beetje geholpen heeft :slightly_smiling_face:
Xx

je moet er inderdaad over praten, gewoon zeggen hoe jij je eronder voelt en dat je zo helemaal geen afspraken met hem kan maken!

mijn vriendje komt ook nogal is te laat. 1 keer had ik gezegd dat ie er echt om 7u moest zijn want we zouden een vriendin ophalen van mij, kwam die ook pas om 8u, ik heb gewoon gezegd dat dat niet kan omdat k ook al andere afspraken had gemaakt… nu snapte hij het wel, maar hij let gewoon nooit op de tijd

maar als jouw vriend elke keer met een ander iets afspreekt, moet je gewoon ook eens terug doen of goed praten!

Hmm, het lijkt een beetje op het type jongen die er ook in mijn vriendengroep zitten.
Stiekem zijn ze nog niet zover met relatie als het meisje, ze vinden hun vrienden belangrijker en willen gewoon relaxen, alles komt vanzelf wel goed.
En een meisje is leuk en vaak vinden ze je ook wel lief en aardig. [dat zeiden die jongens]
Maar niet als het te gedwongen word en je bij afspraken moet komen precies op het tijdstip. Dan vluchten ze gauw weg.

Ghehe, ik heb er ooit is een zeer intresant gesprek met ze over gehad, soms wel handig die jongensvrienden :grin:

:3

Up

Zeg dat als hij nog een keer niet komt/te laat is hij niet meer hoeft te komen.
Heb ik ook met mijn vriendje gedaan, had er schoon genoeg van.

Jij was toch die dochter van 2 schrijvers? (ben even namen vergeten) Kan me vaag iets herinneren van een topic tijdje geleden.

Ja dat ben ik @ hierboven haha.

Up!

Ik zou eens goed met hem gaan praten en een beetje dreigen.

eerst praten laat ie je nog n keer zitten dumpen met die handel

Dankje voor jullie reactie meiden! Ik heb besloten om goed met hem te gaan praten en als hij het dan nog eens doet dan ben ik echt klaar met hem.