Vriendje krijgt blokjes! Gaat kussen nog?

Hallo :slightly_smiling_face:
Mijn vriendje krijgt morgen blokjes… Kunnen we nog steeds kussen ? :wink: (zelf heb ik er geen)En als hier al een topic van is graag de link aub :wink: x x

Thanksss :slightly_smiling_face: x x

ja kan

Al zal hij morgen vast eeen zere mond hebben. maar daarna kan t wel weer

tuuurlijk, wie zegt dat je dat niet meer kan ‘kussen’? ik heb zelf ook beugel gehad, en je merkt er niks van .

Haha, ja dat kan. Alleen heeft hij waarschijnlijk wel de eerste paar dagen zere tandjes!

Jullie maken me al een stuk geruster :wink: hij heeft er wel wat bang voor dat het hem niet mooi gaat staan :s

Het valt altijd best mee, is echt niet heel opvallend of lelijk en bij sommige jongens vind ik het juist ook wel leuk staan!

Nee kan niet, nooit meer. Dan blijf je vast haken!

Hij heeft het zelfs nog tegen niemand gezegd buiten mij en zijn beste vriend op school… Ik heb gezegd da hij voor mij nog steeds een knapperd blijft :stuck_out_tongue: x x

iedereen is zonder beugel mooier, maarja uiteindelijk krijgt hij wel mooie tanden :slightly_smiling_face:

Jaa, kan zeker. Ik heb ook een beugel en mijn vriendje niet, en er zit nergens een probleem dusjaa (:

Yes :stuck_out_tongue: Haha :slightly_smiling_face: x x

ik vind het bij sommige jongens ook erg leuk staan!
en mn ex had ook een beugel, soms voelde ik wat maar zei daar wat van en dan deed hij zn mond iets anders waardoor je het niet meer voelt :slightly_smiling_face:

Jup dat kan gewoon :wink:

Paar dagen? Zere tandjes? Jij houdt wel van grove understatements he :stuck_out_tongue: