vriendje kan zichzelf niet vergeven

haai,
nou ik zit dus met een probleem.
ik heb al tijdje een vriend waar ik helemaal gek op ben en heel erg van hem hou en super veel om hem geef . alleen hij had al seks gehad en ik niet en we hadden afgesproken dat hij zou wachten tot ik er klaar voor was .
toen ik op vakantie was , was ik erachter gekomen dat hij met zn ex naar bed was geweest 1 keer . dus ik ging natuurlijk helemaal kapot . ( zn ex is enorm opdringerig en was helemaal geobsedeert door hem en wou hem enorm graag terug) dusja ik was meteen die dag dat hij thuis kwam naar hem toegegaan en hadden we gepraat .
toen heb ik gezegt dat ik even zou aankijken , en dan mijn keuze zou make .
toen ben ik paar dagen later weer naar hem toe geweest en toen zag hij wat er wat was en toen begon ik heel hard te huilen toen hadden we gepraaqt en toen moest hij heel hard huilen en het spijt hem echt enorm want hij houd zoveel van mij en hij weet echt niet wrm hij heeft gedaan . dusja toen heb ik het hem wel vergeven en toen ging het kei goed en opeens kreeg ik maandag te horen dat hij ergens mee zat maar kreeg niet te horen wat dus toen kreeg ik gister te horen waar hij zo meezat ( ik heb hem nu al 1 week niet gezien) en hij kan het zichzelf niet vergeven en elke keer als hij me ziet haat ie zich enorm . en ik voel me zo enrom kut nu want ik kan niks doen en ik ben zo enorm bang geworden om hem kwijt te raken want hij betekend zoveel voor mij . wat zoude jullie doen ?

( ik weet wel wrm hij dat had gedaan want hij had eerst wel een relatie met dat en opeens relatie zonder tja…, en hij heeft al wat vriendinnen gehad maar ik was de eerste wrm hij moest huile en hij bleef maar huile)

je kan hem toch zeggen dat je het hem vergeven hebt. En dat je het wel begrijpt en dat als hij het niet weer doet je gewoon verder met hem wilt, enz. Als jij duidelijk laat merken dat jij het prima zo vind dan hoeft hij er ook geen probleem mee te hebben.

Sowieso beetje raar, jij bent degene die er mee zou moeten zitten, hij niet.

Wtf, sorry dat ik het zeg maar het is echt niet slim geweest om het hem te vergeven. Het is absoluut geen excuus dat hij seks nodig had dat hij met zijn ex naar bed is geweest. En ook al spijt hem dat heel erg dit is echt geen goede basis voor een normale relatie als hij zo snel is over te halen. Als hij jou leuk had gevonden dat had hij echt geen seks gehad met zijn ex, en dan mag zijn ex wel geobsedeerd door hem zijn hij had daar weerstand aan moeten bieden.

wow. misschien moet je je schrijfstijl eerst maar eens veranderen want hier snap ik niks van.

Ik vind het raar dat jij nu medelijden moet hebben met hém, terwijl je degene hoort te zijn die het moeilijk heeft.

Ik vind het niet echt normaal dat je met je ex naar bed gaat omdat je ‘sekstekort’ hebt, maar als ik het zo lees is je vriendje wel erg onzeker (door het huilen en dat 'ie zichzelf niet wil vergeven). Ik zou hem vergeven omdat ik denk dat hij het niet meer zo snel zou flikken als hij zo reageert, maar die keus is aan jou. Succes :slightly_smiling_face:

Hetzelfde wat aphrodite zegt

en hij maakt zich er niet makkelijker mee om het met z’n ex doen
Aangezien dat zij geobsedeerd is door hem

Ik zou het hem uberhaupt niet hebben vergeven. En als je hem al zoiets vergeeft, dan moet hij degene zijn die zoveel mogelijk moeite voor jou moet doen en die jou helpt, niet omgekeerd.

Ik had hem niet eens terug gewild, gatver.

Je typt idd niet al te fijn :’)

Maar wat een idioot is die jongen. Ik had hem echt nooit vergeven, hij zou van mij mogen stikken. En dan proberen medelijden van jou te krijgen, bah.

^Ja idd! Nu ga jij hem zielig vinden dus dan wordt hij plots het slachtoffer van zijn eigen daad? Als hij nog iets met jou wilt moet hij zijn best gaan doen en niet zielig gaan lopen doen omdat hij iets fout heeft gedaan. Ik zeg dumpen.

JIJ bent diegene die bedrogen is. Dat hij jou 'n schuldgevoel gaat geven om wat hij gedaan heeft, is vet oneerlijk. Hij moet het juist moeilijk hebben om het zich te vergeven, zo hoort het. Mijn vriend had contact met z’n ex terwijl ik dat verboden had en ik vind het juist terecht dat hij pijn voelt wanneer hij mij erom ziet huilen. Krijg geen medelijden…Jullie moeten hier nou samen door en het gaat jou nog meer pijn doen dan hem, hoor…

Kind, dat jij hem nog kan vergeven! Het is met jullie goed afgelopen, maar ik zou gewoon tegen hem zeggen dat hij zich niet meer zo moet voelen omdat je hem hebt vergeven.

“Hij kan het zichzelf niet vergeven”

Hij deed het, dus hij moet er ook voor opdraaien.
En dat jij 'm vergeeft is dom. :crazy_face:

Nou wat een eikel, eerst gaat ie vreemd en dan gaat hij het slachtoffer spelen en zielig doen.
dat jij hem vergeeft vind ik al raar.

En terecht dat hij zichzelf niet kan vergeven. Dat jij dat wel zo makkelijk kan…? . laat hem maar lekker huilen tot hij er bij neer valt. Lekker dumpen die hap zou ik zeggen…

Ja echt he, laat hem lekker janken :’) Hij verdient echt jouw medelijden niet.