hallo
ik heb een vriendje
maar hij sms soms niet en dan sms ik hem en dan ben ik bang dat hij mij irritant vind omdat ik steeds praat!
Waarom zou je vriendje je irritant vinden als je praat?
En als je er echt onzeker over bent, vraag het hem.
Het is niet goed als je je onzeker voelt over als je praat.
hem duidelijk maken waarom sms je niet
ik ken je probleem xD dat heb ik ook, hij vind je heus niet irritant (tenminste als je niet als een of andere stalker 20 smsjes per dag stuurt) ik weet zekr dat hij het juist leuk vind als jij hem smst, en soms moet je zelf niks smsen en je inhouden dat doe k ook wel eens en kost veel moeite maar uiteindelijk krijg je wel een smsje van hem ^^
en anders moet je het idd gwn vragen zoals neggelszoggel al zei
Haha ik ken dat probleem. Maar dan als ik naast hem zit. Ik zeg VANALLES en hij reageert niet of met “hehe”. En ik vraag dan of ik teveel praat; nee, hij weet gewoon niets te zeggen…
(Erger ik me btw als de dood aan)
Ik denk niet dat hij het irritant vindt als je tegen hem praat, dat is toch veel gezelliger dan als je de hele tijd stil zou zijn of niet zou smsen? Vraag anders een keer waarom hij niet zo vaak smst en of hij het irritant vindt dat jij dat wel doet.
sms wat minder?
Kheb da ook hoor.
laatst heb ik m ook gevraagd: Vind je me irritant???
Toen zei die: Nee ik heb gewoon niet vaak iets te vertellen, en ik luister liever naar jou. (:
Ik stuur m’n vriend ook weleens twee smsjes achter elkaar, en dan voel ik me net een stalker. Ik zei dat 'm laatst en hij zei dat ie het niet erg vond, en dat ie het juist fijn vind als ik sms, omdat ie zelf vaak niet weet wat ie moet smsen. Tja, ik zou 't 'm gewoon vragen/zeggen.
Laatst toen we samen in de auto zaten en ik aan een stuk door praatte zei ik ook: Haha, ik lul echt teveel he. Soms erger ik me er zo aan. Hij zei dat ie het niet erg vond en dat 't juist fijn vond naar me luisteren.
ik vind het wel goed dat je je er onzeker over voelt, het
betekent juist dat je hem zo leuk vind dat je hem absoluut niet kwijt wilt?
nja zo zie ik het dan
maarja gewoon vragen denk ik haha?
als die je echt irritant vind was je zn vriendin niet, dus zo erg kan het niet zijn haha
- mn eerste dubbelpost
Vraag hem gewoon of hij vind dat jij hem teveel smst… nou waarschijnlijk vind hij dat niet hoor!
Jongens vinden het vaak juist wel leuk als hun meisje veel (maar dan wel gezellig) praat.
njja