Vriendje is veel kleiner

Nu heb ik een leuke jongen ontmoet, we hadden meteen wel een klik en we vinden elkaar wel leuk. Een probleem waar ik wel een beetje mee zit is dat hij 22 cm kleiner is. Het is meer zo dat ik ook best groot ben, 1.94.

Zijn hier ook nog lange meiden die met hetzelfde zitten?

Hoe lang ben jij? En hoe lang waren je vriendjes?

Ik vind het persoonlijk écht niks, een jongen moet echt langer zijn dan ik.

Maar als je echt van hem houdt, en hij ook van jou en jullie hebben er beide niet veel problemen mee is het toch prima ? :slightly_smiling_face:

Een langere jongen vinden is met mijn lengte niet echt gemakkelijk. Hoe lang ben je? Hoeveel cm scheelden jullie? Die 22 cm is toch wel wat meer dan 10

Ik ben 1.85, mijn twee exen waren ook kleiner dan ik. Vond het niet leuk, maar goed het draait niet allemaal om de lengte. Inmiddels al bijna een jaar een vriend. Hij is wel langer dan ik wat ik veel fijner vind. Ik snap je probleem heel goed. Maar nee, raar is het niet.

Ik ben 1.85, mijn twee exen waren ook kleiner dan ik. Vond het niet leuk, maar goed het draait niet allemaal om de lengte. Inmiddels al bijna een jaar een vriend. Hij is wel langer dan ik wat ik veel fijner vind. Ik snap je probleem heel goed. Maar nee, raar is het niet.

Ik kan dat echt niet, maar ik ben aardig raar met dat soort dingen. Hoe mooi hij ook is, onder de 1.83 (ja lol idk waarom) vind ik meteen al niet meer aantrekkelijk. En dat terwijl ik zelf maar 1.64 ben

Snap dat je het vervelend vind, maar uiteindelijk gaat het erom dat jullie elkaar graag zien dus probeer je eroverheen te zetten, er valt toch niets aan te veranderen.

22 cm vind ik eerlijk gezegd wel heel veel, maar uiteindelijk moet jij die keuze maken. Als jij gelukkig bent met hem, doet die lengte er denk ik niet echt meer toe.

Ik ben ook redelijk lang vind ik zelf, namelijk rond de 1.82 en mijn vriend 1.75 maar ik vind het niet zo erg, ik val op lange jongens normaal maar als je van iemand houd en iemand leuk vind, wat maakt het dan uit

Dit. Ik ben 1,63 en mijn vriend is 1,95.

Mijn vriend is 1,68 en ik 1,64. Geen problemen mee, maar ik draag geen hakken als we samen zijn. Over het algemeen draag ik bijna nooit hakken dus dat maakt niet uit. Zou het juist heel rot vinden als ik bij elke kus op mijn tenen moest staan.

Ik ben de enige geloof ik maar je bent 1.94, zoveel jongens die groter dan jou zijn lopen er niet rond geloof ik. Ik snap ook niet dat je serieus een jongen kan dumpen omdat hij kleiner is dan jou. Maar dat is mijn mening.

als een jongen kleiner is dan ik zou hij wel heel klein moeten zijn meteen :’) maar even lang ofzo maakt me niet uit.
22 cm is veel, lijkt me lastig. maar als dat het enige probleem is… probeer je er dan overheen te zetten :slightly_smiling_face:

Snap dat je je er rot om voelt. Ik ben wat dat betreft misschien raar maar ik zou geen jongen willen die jonger is dan ik, of kleiner. Maar dan is lastig want ik ben maar 1.55. En ja, ik sta altijd op mijn tenen :grinning:

Jongens zijn ook meestal kleiner dan ik ben. ik ben 1.85.

Ik vind het ook niet leuk alleen het is niet anders.
Ik vind het niet raar …

Mijn vriend is 5 cm kleiner.
Ik weet niet, 22 cm zou ik echt teveel vinden.
Maar als je echt verliefd bent…

Mijn crush/date was 10 cm kleiner dan ik ben. Nu ben ik 1,80, dus hij is idd vrij klein, maar ik heb er geen problemen mee gehad. Gevoel kan je eenmaal niets aan doen