Vriendje is uitwisselingsstudent

Hoi allemaal!

Ik heb nu al zo’n 4 maanden iets met een uitwisselingsstudent uit Brazilië. Die kwam een halfjaartje Nederland (3e klas) doen. We zijn nu heel erg close, maar zaterdag moet ie terug naar Brazilië. Hij mag eind 2014 terugkomen en ik ben al aan t sparen voor vliegtickets (ja, zo serieus is het haha). Nu vroeg ik me af, zijn er meiden hier die ervaring hebben met een relatie met een uitwisselingsstudent? Hoe gingen jullie ermee om toen hij vertrok? En wat kan ik hem geven, iets speciaals, dat hem aan mij zal herinneren als hij daar zit?

xx

Er is een algemeen lange-afstands-relatie topic. Daar zijn vast een hoop meiden die je meer kunnen vertellen!

ik heb er geen ervaring mee, maar lijkt me erg lastig!

Snap ik, maar het is nog maar de vraag of het een lange-afstands-relatie gaat worden :S

Ik volg dat topic, en daar kun je hiermee ook mee terecht :slightly_smiling_face:

Maar als reactie: Als het echt serieus tussen jullie is, dan zou het wel kunnen werken.
Als je er hélemaal voor gaat, en elkaar trouw blijft.

En hij komt ook terug uiteindelijk zei je? Dan is het eventjes een jaartje bikkelen…

Een meisje uit Argentinië kwam vorig jaar ook voor een jaar naar ons, en hier heeft ze ook haar vriend leren kennen. Nu is ze alweer een jaar terug in Argentinië maar ze is nog steeds samen met haar vriend. Volgens mij komt hij over een tijdje zelfs daar wonen.
Iig, ik denk dat als jullie er beiden aan werken, dan is het wel te doen.

Trouwens, ik weet niet of je de film Like Crazy kent? die gaat ook over de relatie tussen een jongen en een meisje die op uitwisseling is.
Echt een aanrader!

Ik heb er geen ervaring mee. Maar je kunt een leuke foto collage maken met foto’s van jullie samen en foto’s van jou. Of een scrap/foto boek als jullie al zoveel foto’s hebben. Of een mooie grote foto op canvas… Maar dit is lastig om mee te nemen in het vliegtuig!

succes ermee!