Vriendje is teveel bezig met vrienden en uitgaan

Wat te doen met zoiets?
Vind het eerlijk gezegd erg irritant en zit eraan te denken om het uit te maken, omdat hij mijn hints niet begrijpt. Ik heb me wel over mijn jaloezie heen gezet en in plaats daarvan veel geduld gehad voor dingen. Wil het ook niet te direct zeggen van: je hangt teveel met je vrienden. Dan ben ik weer een vervelende trut.

Iemand enig idee?

Nou direct zeggen werkt misschien toch wel beter dan je niet aankomende hints.

Je zou het best een keer direct mogen zeggen, open met elkaar communiceren.
Je kunt ook gewoon vragen of hij een keer niet naar zijn vrienden wil gaan en deze tijd met jou besteed.

wat vind jij veel eigenlijk?

nou ieder weekend uit (vr+za) zeker wel en dan ook nog eens tussendoor steeds bij elkaar over de vloer komen en uiteten en weetikveel. Afgelopen twee maanden ook drie weekenden weg geweest :hammer:

Gewoon op een rustig moment een gesprek, dus niet over de app met hem aanknopen en zeggen dat je het vervelend vindt dat hij zoveel bezig is met vrienden en uitgaan en vragen of hij hier ook wat aan wilt doen.

Bij jongens is het vaak beter om het direct te zeggen want jongens begrijpen hints vaak niet haha

Ik heb ervaring met mijn eigen vriend dat het beter is om direct te zijn.
Ze begrijpen hints inderdaad niet en ze vinden het fijner als je direct bent.
Zeg wat je wilt en wat je verwacht, dan kan je er samen over praten.

Dit inderdaad. Ik vind het ook normaal om je vrienden nog steeds veel te blijven zien, ik zou ook geen vriendje willen die mij zou verbieden m’n vriendinnen te zien wanneer ik dat zelf wil. Tenzij er niet echt een balans is natuurlijk, dat hij nooit met jou af wil spreken, maar dat lijkt me een beetje vreemd als je een relatie hebt en verliefd bent.

Mannen begrijpen geen hints, je moet het echt recht in zijn gezicht zeggen dat je het irritant vindt. Eerst goed praten en daarna pas beslissingen nemen over of je het zou uitmaken of niet.