Vriendje in de klas?

Ik weet dat dit hier een topic van is, maar ik wil gewoon echt even actuele meningen horen.
Ik ben verliefd op een jongen uit mijn klas, ik weet dat hij ook op mij verliefd is want dat hebben we tegen elkaar gezegt.
We spreken af en toe af buiten school en dan is het super gezellig samen.
Ik wil heel graag een relatie met hem, maar mijn moeder zegt de hele tijd van “Ja moet je niet doen dit dat, dat gaat uit bla bla” En dan denk ik van “Ja joe, laat het mezelf even lekker uitzoeken”

Hierbij moet ik wel zeggen dat wij op een Hotelschool zitten, wij hebben 2x in de week praktijk en dan zitten we niet bij elkaar vanwege alfabetische volgorde op achternaam. Dus dan komen we uit op 3x in de week wel zien, we praten er ook vaak over en zeggen allebei dat we niet te klef willen doen.

Ik zou heel graag wat meningen willen horen! En ervaringen (:

waarom niet ?? :’) ik zie geen reden dat het niet zou mogen ofzoiets :slightly_smiling_face:

Geen eigen ervaring, sorry. Maar ik ken wel heel veel mensen die een relatie hebben en met elkaar in de klas zitten. Gaat gewoon goed.

Waarom zou je vriendje niet bij jou in de klas mogen zitten? Is je moeder dan bang dat je niet meer oplet in de les oid?
Maar inderdaad, waarom niet? Ik heb ook een stelletje in de klas, maar dat zijn kleuters, die zitten altijd aan elkaar en met elkaar te kloten:’)