Vriendje heeft gedronken en iets raars gezegd

Heei,
verwijder dit

Ik denk niet dat je er veel achter moet zoeken, eigenlijk. Maar ik zou hem er wel mee confronteren.

Vraag hem er naar, kijk hoe hij reageert hierop… Als het waar is (en geloof nou niet altijd wat anderen zeggen) is het behoorlijk dom van hem…

“een drankfeestje”

waz da?

Een feestje met drank en mensen zich laveloos zuipen.

In iedergeval.
Vraag het hem. Kijk naar zijn reactie…
En inderdaad niet altijd iedereen geloven!

Dit.

Plus hij was denk ik aangeschoten/dronken en dan voel je je meer op je gemak zeg maar, misschien dat het eruit floepte, en misschien bedoelde hij het helemaal niet zo? Praat met hem erover.

|
|
|
|
|
|/

… Aha.
Klinkt super.

Inderdaad wel vragen aan hem waarom hij dat zei, maar ik zou je er niet te druk om maken.
Ik ken ook zo’n jongen die ook al 3 jaar ofzo een vriendin heeft, maar die zegt ook dat soort dingen voor de grap. Heeft echt niets te betekenen verder.

Tegenwoordig vinden mensen het ook leuk om te stoken.

Niet alles geloven wat andere zeggen !
als je goede relatie hebt kan je gewoon eerlijk zeggen wat je gehoord hebt tegen je bf

Als je hem er mee wilt confronteren zal ik 't op een soort van luchtige, grappige manier brengen. Zo heeft hij ook niet het idee dat je hem niet vertrouwt ofzoiets, dat kan namelijk ook zorgen voor ruzies. En ja, als dit het ergste is wat hij doet als hij dronken is zal ik me niet teveel druk maken als ik jou was, waarschijnlijk ziet hij het zelf ook niet als een big deal en heeft hij het ook niet écht gewild

x