Vriendje gaat weg, goed kado ?

heej!
mijn vriend gaat weg voor een paar maanden naar het buitenland, en nu zoek in een goed kadootje dat we aan elkaar kunnen blijven denken.
natuurlijk is een ketting met een hartje etc. dan een supergoed idee, alleen hij is dus totaal geen sieraden jongen.
ik zou graag willen dat tie het altijd bij zich kan houden, en ja een sleutelhanger is ook weer zo onromantisch

up

een kussensloop met een foto van jullie?

ja idd, een kussensloop is leuk!
maar je hoeft die ketting toch ook niet heel erg te laten zien, je kan m ook onder je shirt dragen!

je hebt btw tegenwoordig ook heel veel van die kettingen echt voor mannen, waar je je naam in kan laten graveren, das ook wel vet!

x

Ja, maar dat kan die niet altijd bij zich hebben :no_good_woman:

een klein fotoboekje, je kan er zelf een maken of op kruidvat.nl ofzo eentje laten maken, als hij op klein formaat is kan hij die overal mee naartoe nemen en er in kijken zovaak hij wil, van foto’s van jullie twee!
Zoiets zou ik doen, succes!

Leuk idee!!
alleen we hebben niet zoveel foto’s van ons samen, hij is nogal camera schuw

iemand nog iets?

dogtag(naam erin laten graveren)
klein gelukssteentje-achtig, zodat hij zich ‘beschermd’ voelt ofzo
eeeuhm?!

een ring met de naam van jullie erin

[i]Zeg dan als smoesje; Ik wil dat je minder camera schuw wordt. En altijd leuke foto’s voor later :’].

Dat zei ik iig tegen mn ex, hij heeft er niets achter gezocht.[/i]

Een dogtag is misschien idd wel een idee,
waar kun je die dingen laten maken?
en kun je er dan inzetten wat je wil bijv ook: naam (hartje) naam ofzo ?

up

Uppers

je hebt ook zo’n digitale fotolijst bij Bart Smit ofso (: kan 5 foto’s volgens mij op en kan ook afspelen volg. mij :stuck_out_tongue: ook leuk en heb je niet veel foto’s voor nodig, hij was volg mij ook niet zo groot.
en als je dan zo weinig foto’s hebt kan je de laatste foto ook een afbeelding doen van I Love You or something, verzin maar :stuck_out_tongue: