Vriendje gaat vreemd

Hee allemaal,

ik en mijn vriendje (Tommy) waren van plan om naar Amsterdam te gaan, alleen de volgende dag whatsappte hij mij dat hij wat anders te doen had, hij wilde niet zeggen wat.

Later die dag liep ik in Amsterdam met een vriendin en zag een jongen die heel erg op Tommy lijkt, hij liep met een meisje.

Ik ben hem gevolgd want ik vroeg me af of hij het was, daarom belde ik hem en hij nam op, de jongen voor me ook. Ik wist het zeker, het was Tommy…
Tegen mij zei hij dat hij thuis ziek was.

Toen ben ik hem weer gevolgd en hij was aan het zoenen met het meisje.

Help !? Wat moet ik doen ?!

Dumpen.

Dat je je uberhaupt nog af vraagt wat je moet doen :’)

Uhm. Je vriendje gaat vreemd, ja wat moet je doen …

dumpen, doh.

Toen je m zag zoenen, ben je niet op hem afgelopen?!

Ja dit. Dump hem, je verdient beter.

ik stond aan de andere kant van de gracht en ze liepen ergens maar binnen dus tja…

Ik ben nog heel erg verliefd op hem dus ik vind het wel moeilijk, hij antwoord ook niet meer op mn whatsappjes (hij belde me dat ik moest stoppen met hem stalken omdat hij “druk” was…)

ik zal hem dumpen ook al hou je heel veel van hem (miss nu niet meer maar eerst vast wel denkik) want wat hij heeft gedaan bewijst dat hij niet zo veel van je houd als jij van hem en als je hem dumpt leg dan ook de reden uit en het zal pijn doen om hem te dumpen maar het zal denkik ook pijnlijker zijn om hem wel als vriend te houden maar dat je hem niet meer vertrouwd want vertrouwen is nummer 1 in een relatie

Dat zegt toch al genoeg, lijkt me…

Je had hem echt moeten confronteren daar. Dan zou hij zich lekker schamen. Oh ik zie meteen weer een filmscene in m’n hoofd.

Dumpen, zonder twijfel.

wauw als ik jou was, ik zou gelijk daar die plek zijn gegaan. En verlieft of niet je vriend die zoent een andere dus je betekent niet veel voor hem. En dan nog zeggen dat die druk is… met wat? Zoenen met die meid of je vriendin bedriegen. Maakt het uit je kan beter

Als ik jou was had ik hem echt aangesproken en hem meteen gedumpt recht in zijn gezicht. Bahh.
Ohja, en dumpen die handel.

Wat een lul :hammer:

zijn naam is cuteee,

dumpen trouwens.

Wauw. Gewoon wauw.

Dumpen. Duh!

Net wat ik dacht. Dat ie vreemd gaat en daarover liegt is nog tot daaraan toe, maar dan moet ie wel slim genoeg zijn om goed te liegen.

Seriously…