Vriendje gaat verhuizen

Voor t eerst in m’n leven ben k ontzettend gek op iemand. Gaat die verhuizen. Ver weg dus :speak_no_evil: Ik kan wel janken. Hebben jullie tips?

Skype, bellen, langsgaan tijdens vakanties

Dankje voor je reactie. T viel echt als een klap. Ik had ruzie met ouders, was weggelopen, naar hem toe. Kom ik daar heen. Zegt die moeder opeens ja we gaan verhuizen. Ik wist dat niet… :flushed: Ik voelde me echt verschrikkelijk. Eerst gezeik thuis en toen dat erboven op. Bah.

Ik kan me voorstellen dat dat vervelend is maar het is niet zo dat je hem nooit meer zult spreken of zien (:

Dit ja.

En als je gebruikersnaam je echte naam is, zou ik hem veranderen, want zo kunnen mensen je makkelijk opzoeken op internet.

Hee nee. Dit is niet m’n echte naam :sweat_smile::pray:t4: schuilnaam :wink:

Hoe ver weg is ver weg?
Mijn beste vriendin woont in Zwolle en haar vriend woont in Roosendaal.
Dat is ook best ver, maar echte liefde overwint alles hoor :wink:
Gelukkig bestaat er openbaar vervoer en kunnen we tegenwoordig een rijbewijs halen :wink: Die afstand zal liefde niet in de weg staan

hoe oud ben je? want als je 16 plus bent of al studeert kan je toch gewoon met de trein naar hem toe. Als je jonger bent dan 16 (12 ofzo) dan tja moet je je realiseren dat de kans sws klein was dat jullie lang bij elkaar blijven

Ik ben 16. Bedankt in ieder geval voor al jullie reacties!

ik ging toen ik 13 was al naar een vriendin toe met de trein :’) maar dat terzijde.

Probeer goed contact te houden, je merkt vanzelf of het wel of niet gaat werken. Het is misschien in het begin wat moeilijk, maar na een tijdje vind je het misschien wel fijn dat je heel erg uitkijkt naar een weekendje samen.

Toen ik 17 was had ik ook een relatie op bijna 4 uur reizen deur tot deur. Dit is doordat ik ben verhuisd nog maar een uur deur tot deur. Ook al is dit veel fijner soms mis ik het enorme missen en uitkijken en dagen plannen voor alshij hier was etc.

Als hij een keer langskomt maak er dan ook echt een uitje van :slightly_smiling_face: plan een tripje naar de dierentuin of een high tea (ik zeg maar wat). En natuurlijk ook een avondje bankhangen. Probeer dus uit te kijken naar de leuke dingen ipv alleen maar te denken over hoe hij op dat moment niet bij jou is