Vriendje en zijn ex

Mijn vriendje heeft heel lang met een meisje gehad, waar hij pas overheenkwam toen hij mij leerde kennen.
Maar nu zat ik op haar hyves, en hij krabbelt met haar. en eindigd op een hartje.

Reden om jaloers te worden / er wat van te zeggen?

Het is niet voor niets z’n ex hè.

Nou ja, het is gewoon op hyves, ik zou me er nog niet zo’n zorgen over maken. Maar als je het toch niet fijn vindt kun je het altijd aan hem vragen.

Alleen een hartje lijkt me niet al te erg… Pas als hij dingen schrijft die op iets meer duiden, dan zou ik me pas druk maken.

Sorry hoor, maar ik ben juist erg achterdochtig hierin. Ik snap niet waarom hij nog contact met haar heeft. Ik had mijn vriend er iig op aangesproken, hoe zeker ik ook ben dat hij mij leuk vind.

Ze kunnen toch ook gewoon als vrienden uit elkaar zijn gegaan… Kom nou.

Hm ik weet 't niet. Waarom zou hij perse een hartje erachter zetten…? Als ze verder niet veel contact met elkaar hebben en gewoon vrienden zijn, vind ik het nog kunnen. Je moet er niet teveel achter zoeken. Maarja. Het navragen kan natuurlijk ook geen kwaad.

Ze zijn nu hele goede vrienden, ze zien elkaar 3x per week (sport), en praten over alles.
En daarom maak ik me juist alleen maar meer zorgen.
En, waarom hartje als het maar een gewone vriendin is?

Maar zou ik m nou smsen ofzo hierover?

nee,
ik zou hem niet smsen.
dat is nu nog iets te overdreven.
als het pas erger word zou ik praten.
smsen is zo raar over dit:P

ja het is nu nog wat overdreven om te smsen of erover praten enzovoort,

want je hebt ook jongens die altijd hartjes sturen:)

Ik doe ook naar mn pa een hartje op hyves… naar iedereen zo wat eigenlijk. Boeit nieeeeeeet.

En echt, als je hem smst duw je hem alleen maar weg.

Oke!
Bedankt allemaal :wink:

Lijkt me voor nu nog niks om je zorgen over te maken meid (;