vriendje en topsport

hoiii
ik heb een vriendje, en hij doet aan wielrennen op een hoog niveau. hij moet 1 x (soms 2) in het weekend wedstrijden rijden in duitsland/belgie/nederland. verder traint hij elke dag minstens 2 uur. gelukkig zie ik hem op school in de pauzes meestal maar ik vind het best moeilijk om met hem af te spreken, omdat ik rekening moethouden met zijn trainings tijden en wedstrijden. soms heb ik net iets afgesproken met m’n vriendinnen als hij toevallig tijd heeft, en dan baalt hij gigantisch. ik vind het dus heel moeilijk om alles te combineren :S meer mensen met vriendjes met sporten? hoe doen jullie dat?
xx

Ik vind ook iemand leuk die topsport doet op hoog niveau :smiling_face_with_three_hearts:

Ik zou bijvoordbeeld gewoon naar wedstrijden enzo gaan. En als die tijd vrij heeft afspreken ofzo of een x meer mee fietsen.

lvast suc6 :wink:

xx

Mijn ex doet motorcrossen op hoog niveau, ik vond het ook erg moeilijk. Soms ging hij ineens onverwachts 3 weken in Spanje trainen ofzo… in het begin kon ik daar nog wel mee leven maar ik miste hem steeds meer en zag hem steeds minder dus heb ik het maar uitgemaakt.

nouu ik ben het niet van plan hiervoor uit te maken!:stuck_out_tongue: eerst ging ik veel mee naar wedstrijden, maar de laatste tijd moet ik dan altijd werken dus kan ik niet mee :s hij wil vaak wat met mij doen maar als hij niet hoeft te trainen moet ik trainen dus dat werkt ook niet echt … straks is hij klaar met z’n examens en dan gaat hij naar een andere school dan zie ik hem nog minder :S nog andere oplossingen/ creatieve ideen? (Dat meefietsen is een goed idee:))

Mijn vriendje speelt voetbal op een hoog niveau. Ik kan nooit verrassingen plannen want ik weet niet of hij dan moet trainen. In het weekend ga ik vaak mee naar de wedstrijden of trainingen. Maar als we dan thuiskomen dan checkt ie de voetbaluitslagen en kijkt ie soms nog naar nabeschouwingen, soms zijn er dagen dat voetbal mijn oren uitkomt! Ik word dan wel eens boos en dan houdt hij er rekening mee dat ie de tv niet meer aanzet ofzo na het thuiskomen. Hij kan ook vaak niet mee opstap dus ik ga vaak alleen met vrienden (sommige mensen denken daardoor dat ik single ben :p) en soms plan ik iets met vriendinnen en dat zeg ik dan af omdat ik hem anders te weinig zie. We zijn al een jaar en 3 maanden samen. Soms is het makkelijker om me aan te passen en soms ook weer niet. As hij een dieet moet volgen dan, dan doe ik soms mee gewoon uit solidariteit, maar dan gaan we vaak niet uiteten en dat vind ik jammer. De laatste tijd zie ik hem alleen op woensdagavond, vrijdag en zaterdag. Hij heeft veel stage voor school en ik moet soms werken of dingen voor school doen. Ik baal er steeds meer van, want mijn vorige relatie was een weekendrelatie en zoiets is niks voor mij. Maar ik wil echt dat het lukt tussen ons dus zolang ik het kan volhouden, pas ik me aan.

gewoon goed puzele en zolang eht leuk blijft moet je maar denken het leven duurt lang genoeg om hem nog veel vaker te zien :wink:

Toevallig! Ik wielren ook op hoog niveau, ook buitenlandse wedstrijden heel vaak enzo. En mijn vriendje vond het ook in het begin heel moeilijk omdat hij me bijna niet meer zag enzo, en dat snapte ik heel goed! En nu hebben we een vaste tijdstippen in de week dat we zo ie zo elkaar zien en wat leuks gaan doen al is het maar n uurtje of 2. Hij begint nu ook wel te snappen dat topsport voor mij veel betekend. En als er buiten die tijdstippen nog tijd vrij is spreken we gewoon wat af. :slightly_smiling_face: