Vriendje en Dromen over een andere Jongen?!

hallo allemaaal!
ik zit ergens mee;
ik heb een vriendje(D), maar ik droom bijna elke week over een andere jongen (N)
N zit bij mij op school, ook voor een korte tijd bij mij in de klas. Hij is mijn droomjongen, gewoon perfect.
Maar ik hou ook van mijn vriendje… alleen hij heeft ook van die dingen waar ik absoluut op afknap… Nou, duidelijke keuze zou je denken toch?

Op N’s hyves zie ik dat hij altijd met heel veel meisjes flirt, en hij is super populair. Dus ik ben nogal kansloos. En, daarbij, ik ben bang dat ik spijt krijg als ik het uitmaak met mijn vriendje…
Maar in mijn achterhoofd weet ik dat ik het gelijk uit zou maken met mijn vriendje als N op mij verliefd zou zijn

Ik droom ook bijna elke week over N, van de meest romantische dingen tot dromen waarin we sex hebben. En ik heb nog nooit over mijn huidige vriendje gedroomd…

mijn vriendje en ik zijn al een tijdje bij elkaar, dus het is best serieus

** heeft iemand hier iets over te zeggen? iemand tips? wat zou jij doen? of is dit normaal? **

Jij kan er toch niks aan doen wat je droomt? Zijn het dagdromen, of dromen die je hebt terwijl je slaapt?
Anyway, volgens mij vind je N leuker.

ik zou in jou plaats denk heel erg spijt krijgen als ik het uit zou maken. want wie zegt dat je ooit wat met die andere jongen krijgt en ken je hem wel goed of is hij alleen heel knap. ik zou wat minder aan hem denken en de leuke dingen van je vriendje zien en daarover dromen want die zijn er denk vast wel anders had je niks met hem of wel :pensive:

's nachts… overdag ook wel eens een beetje…
maar ik vind N ook leuker… maar ik hou ook van D snapje?
ik weet alleen niet of het echt “verliefd-houden van” is of houden van zoals je van je broer houd…
ugh dit is zo moeilijk… want ik weet gewoon dat ik het niet aankan als ik D nooit meer zou zien… maar ik zou er tegelijkertijd alles voor over hebben om iets serieus met N te krijgen…

iig respect voor het lezen van mijn lange verhaal

t lijkt me duidelijk. je hebt hem nu alleen als houvast. -.-

Waarom heb je nog wat met je vriendje als je er niet helemaal voor gaat. Dan ben je toch echt niet verliefd op je vriendje lijkt me, maargoed. Moet je zelf weten. Ik vind het een beetje raar. Als die andere jongen je ‘droomjongen’ is dan maak je het toch uit… duh.

als je N leuker vind dan D, hou D dan niet aan het lijntje, en zeg het gewoon eerlijk tegen hem en maak het uit.

misschien is de spanning eruit, en droom je ddaarom over N? maar als je er zeker van bent dat je N leuker vind weer dan eerlijk.

Als je N leuker vindt, moet je D dumpen. Ik vind het zielig als je D ‘voorliegt’ om het maar even zo te zeggen.

Ik ben 't er niet mee eens dat je D moet dumpen, omdat je over een andere jongen droomt. Je moet D alleen dumpen als je over een andere jongen droomt, omdat je D niet leuk meer vindt .

Maar hoe lang heb je het al met D?

ik denk dat je spijt gaat krijgen wanneer je 't met D uitmaakt voor N terwijl je niet eens weet of N je leuk vind en hij met een heleboel meisjes flirt enz.
ik vind dat je best over N mag (dag)dromen wat niet weet wat niet deert haha (oeehh die is gemeen :stuck_out_tongue:) nee ff serieus. ik denk dat dit een beetje een vervlieging is over N. omdat je al een langere tijd met D hebt is een nieuwe jonge natuurlijk heel spannend en alles.
blijf lekker over hem dromen, zolang het ook maar bij dromen blijft. hier hoeft D niets over te weten. waarschijnlijk heeft je vriendje ook wel eens over een ander meisje gefantaseerd. zolang je nog gevoelens hebt voor D en dat je van hem houd is er niets in de hand.
wanneer je toch meer gevoelens voor N krijgt, en minder voor D zal ik er toch maar eens goed over na gaan denken, of dit nog wel zo eerlijk is tegenover D?

Ik droom altijd over n jongen maar die vind k niet leuk. Weet je zeker dat je hem leuk vind of alleen perfect?

Gwn bij je vriendje blijven, Als die populaire jongen toch onbereikbaar is, en je houdt van je vriendje, je vriendje houdt van jou… Simpel toch? Je breekt je vriendje zn hart als je het uitmaakt, terwijl je die jongen waarschijnlijk toch nooit krijgt, omdattie populair is, hij flirt met andere meisjes, dat zou die dan oowk wel doen, áls die uberhaupt iets met jou heeft. & dat doet je vriendje die je nu kent (hoop ik voor je) niet. Probeer die populaire te vergeten, zo perfect zal ie wel niet zijn, als die flirt met al die meisjes, waarschijnlijk heefttie nog een EGO van hier tot Tokio oowk.

xoxo.

Ik vind het eigenlijk best raar dat je verkering hebt met een jongen die je zonder pardon zou inruilen voor een ander. Maargoed.

IDD, Rollercoastermensjuh.

Ik denk dat als je het uitmaakt met D., je spijt krijgt omdat N. toch onbereikbaar is. Misschien is de spanning weg tusen jullie, en droom je daarom over N?

Anyway, ik zou het niet uitmaken.

nou, ik droom ook weleens over een andere jongen hoor, terwijl ik een vriendje heb. laatst nog over mn beste vriend, en dat heb ik mn vriendje gewoon verteld. Ik vind dat dromen niet zo vreemd, eerder dat je denkt dat je verliefd op die N bent dat vind ik wel zorgwekkend. Misschien is het gewoon een fase? je kunt er ook met je vriendje D over praten? of is dat geen optie? Als je al een tijdje met elkaar bent (ik weet niet hoe lang) dan is het niet even zomaar iets om het uit te maken, daarvoor moet er naar mijn mening wel even iets meer gebeuren dan een vluchtige (zo komt het op mij over) verliefdheid op de knapste jongen v/d school…

conclusie: niet uitmaken, over praten, het gaat wel weer over (en dat dromen is niet zo erg tenzij het echt heeel, hééél genant wordt)

iedereen droomt wel eens over een andere jongen, hoeveel je ook van je vriend houd.
maar als ik jou was zou ik het niet uitmaken, want je houdt toch van je vriend
en die N is onbereikbaar en lijkt perfect, dat kan dan alleen maar tegen vallen.
blijf lekker dromen, maar vergeet neit dat je van je vriendje houdt.
en de N is maar een droom, en dromen zijn bedrog al bestaat hij echt
in je dromen is hij vast veel mooier, liever en alles.