vriendje en beste vriendin

hai meiden,

sinds kort voel ik een best grote spanning tussen mijn vriendje en mijn beste vriendin.

Bijvoorbeeld als we met ons vriendengroep zijn;
ik zit meestal naast mijn vriendje en mijn beste vriendin staart hem de hele tijd aan, als hij dan terugkijkt bloost ze en andersom ook.

Ze hebben steeds oogcontact en lachen naar elkaar

Ik heb dit al een paar keer tegen mijn vriendje verteld alleen hij zegt dan ‘Isa, voor mij ben jij de enige’…

Ook heb ik tussen zijn whatsapp gesprekken gekeken (ik weet het, het is niet eerlijk van me maarja), hij praat steeds met mijn beste vriendin en zet overal een -x achter en zegt babe etc.

Ook stonden er dingen in als jaaa we gaan trouwen haha en kom bij me slapen ik heb het koud.

Ik heb hem ook over het gesprek verteld, hij werd eerst boos maar zegt dat het voor de grap was.
Maar ik zie ze steeds vaker meer naar elkaar toe trekken.

Ik heb echt geen idee wat ik moet doen…

Dat is echt niet normaal en dat mag die weten ook en je vriendin trouwens ook, ga ook met haar praten! Ik zou echt niet zo verder willen, met beide niet.

Het lijkt me dat je niet erg veel kan doen. Je kunt er niet voor zorgen dat ze geen contact meer hebben, want als jij dat hun verbied doen ze dat lijkt me juist wel. Probeer je er gewoon niet druk over te maken, waarschijnlijk is er niets aan de hand. Vermoed je wel meer, praat er dan over met je vriendin en vraag of jouw gevoelens kloppen.

Succes ! :wink:

Irritante situatie. Vraag of je vriend wil stoppen om zo tegen haar te doen, omdat jij het niet ziet als een grap. Tenminste het lijkt me dat dit je pijn doet…

Als ie tegen andere meisjes ook “babe” zegt dan zou ik me daar geen zorgen over maken, maar ik denk niet dat ie dat doet.
Ik ben bang dat je moet wachten tot er iets gebeurt of tot hij zelf aangeeft dat hij niet meer verlieft is op jou. Zolang het bij kijken blijft en zoete woordjes bij het whatsappen is er in mijn ogen niks aan de hand.

Wtf, denkt hij dat je dom bent ofzo? Meteen beide confronteren.

Je vriendin bevelen dat ze kapt met die ongein, en dat ze anders nooit meer welkom is en tegen je vriend zeggen dat als je nog 1x achter zoiets komt dat ie kan vertrekken. Je laat je niet belazeren.

bedankt voor de reacties meiden!

Ik heb het aan mijn beste vriendin & vriendje gevraagd, ze hebben allebei toegegeven dat ze gevoelens voor elkaar hebben…

hij spreekt soms 's avonds met haar af en tja…

hij zei tegen me dat hij nog verliefd op me is en van me houdt en dat ik er rustig over na moet denken of ik nog verder met hem wil (hij stopt dan met mn “beste vriendin”)

Ik heb tegen mn vriendin gezegd dat ik haar even niet meer hoef te spreken.

Ik heb geen idee wat ik nu tegen mn vriendje moet zeggen want ik kan echt niet zonder hem maar ik denk dat ik maar een punt achter ons relatie ga zetten.

Dit vind ik te ver gaan, vanaf beide kanten.

^

Dat is toch je grootste nachtmerrie, sorry hoor maar wat een trieste mensen :’)

Wauw dit is inderdaad wel heel erg naar! Wat een kuststreek. Sterkte meid!

Wat verschrikkelijk naar voor je… Is hij met haar vreemdgegaan, wanneer ze 's avonds afspraken, of dat niet? Bah, wat een verraad van beiden…

ja, een paar keer …

Ohh meisje wat vreselijk voor je. Je verdient beter dan dit hoor! Dit is echt laag van allebei, ik zou met allebei het contact verbreken.
Goed dat je haar niet meer wil spreken, maar dat moet je dan ook met hem doen. Want ze hebben het beide gedaan.

Wauw en dat noemt zich een vriendin. Maak haar goed duidelijk dat ze op moet donderen van je vriend en een slechte vriendin is. En je vriend… jaa denk er maar over na maar hij heeft toegegeven dat die gevoelens voor haar heeft :S

Waarom pik je dit?

oke dit is echt de raarste dag van mn leven.

Echt een kwartiertje geleden stond mijn vriendje voor de deur met een nieuwe armband om het goed te maken…

Ik wist echt niet wat ik moest doen en heb hem verteld hoe het zit, en heb dus de hele tijd gehuild.

Hij is net weg (met moeite) omdat ik hem heb verteld dat hij me even moet laten nadenken en uithuilen.

Ik snap er helemaal niks meer van pff…