vriendje doet soms kortaf

heey! :flushed:
mijn vriendje(morgen drie week) doet soms heel erg kortaf.
hij kwam ook wel eens veel later on dan afgesproken en hij vind het volgens leuker om iets anders te doen dan samen met mij te praten. zonet waren we 20 minuten aan het praten en toen zei die dat die naar buiten ging.
IK vind dit persoonlijk raar?
Iemand een idee wat ik hiermee aan kan?

jongensā€¦
we zullen ze nooit begrijpen

Misschien snapt hij het relatie hebben niet echt en vind hij het moeilijk om te binden, of jij bent te klef en dat laat hij op die manier merken.

Het beste is om er over te praten met hem.

k vind het niet zo raar dat hij naar buiten gaat als jullie aan het praten zijn? Hij mag toch ook zijn eigen dingen blijven doen, jullie hoeven elkaar niet hele dagen door te spreken.

En over kortaf doen: zo zijn jongens nou eenmaal. De ene keer praten ze de oren van je hoofd af en de keer erna praten ze bijna niet. Als je het echt erg vindt, en ook dat hij wel eens veel later komt, zou ik er met hem over praten.

bedankt:D

Vraag het aan hem!

Jongens moet je de ruimte geven. Je kan natuurlijk wel als hij weggaat tegen hem zeggen dat je het jammer vindt dat hij zo vaak weg moet als jullie in gesprek zijn. Misschien helpt het?

Succes meidddd!

Misschien is het een idee om het hem te vragen in plaats van ons ? :upside_down_face:

inderdaad! en zeggen ze dat meiden totaal niet te begrijpen te zijn!