vriendje doet lullig/raar...

Mijn vriendje doet de laatste tijd heel raar… we zijn nu bijna vijftien maanden samen en het lijkt alsof hij het niet meer zo ziet zitten met mij. ik word hier heel onzeker over. door mijn verleden ben k al een heel ozeker meisje, k durf nit veelvan mezelf te laten zien. hijzegt dat het hem niet veel uitmaakt, maar de laatste tijd zegt hij lullige dingen (je bent moeilk en dergelijke… dus k ben wat vrijer geworden en nu begont het er op te ljjken dat hij me gebruikt ofzo… Ook ‘vergeet’ hij me steeds vaker. vandaag haddem we eigenljjk afgesproken maar hij kan ineens niet meer. het is heel raar want soms doet hij heel lief ineens en dan ben ik weer het belangrijkste in zijn leven… k hoop dat jullie me kunnen helpen… K weet echt niet wat k hieraan kan doen namelijk.xx’

lastig … ik weet het niet ;o .
praten lijkt me het beste .
succes <3.x

Praat met hem

misschien heeft die problemen of zo iets en licht het helemaal niet aan jou :’) dusss praat met hemm

Praten idd!

Praten !! jaa ze hebben helemaal gelijk en maak het niet uit ! :kissing::kissing:

ik hoop dat je hier iets aan hebt;)

vraag het idd gewoon, enige manier om erachter te komen!

Praten!

uitleg aan hem vragen waarom hij zo doet, das t beste denk ik

ik had hetzelfde. toen ging ik praten. en vragen wat er aan de hand was… hij zocht ruzie en dumpte me. na 11 maanden !! :frowning_face: ben er kapot van. ik denk nogsteeds aan hem. en voor hem blikt t allemaal zo makkelijk te zijn,

k heb nu laatst met hem gepraat… maar hij begon de dingen die hij heeft gezegd te ontkennen. ook heeft hij nu al drie dagen niks laten horen. pfft alsnog dankjewel(: xx"