Vriendje die vreemdgaat?

[i]hey,
ik zit sinds kort met een probleem. althans dat denk ik. ik heb laatst een hele leuke jongen ontmoet en die jongen is nu mijn vriendje. alleen ik weet niet of hij nog een andere vriendin heeft. toen ik even alleen op zijn kamer was zag ik een fotoboekje liggen, zijn naam en die van zijn ex staan erop. maar ik ben nu aan het twijfelen of het wel zijn ex is. toen ik haar profiel op facebook zag stond er: in een relatie. zijn pincode op zijn telefoon is hun datum en in haar status op whatsapp stond dezelfde datum.
sinds kort denk ik dus echt dat hij nog een ander heeft. maar het kan ook zijn dat zijn ex niet meer dat nummer gebruikt en dat de status er nog blijft staan.
ik wil niet dat hij weet dat ik dit denk, want straks maakt hij het uit ofso.
ALSJEBLIEFT HELP ME!!!

x[/i]

Als je bang bent dat hij je zou slaan zou ik sowieso bij hem weg gaan.

kijk ik ben er niet bang voor, ik weet dat het niet gebeurt.
hij heeft nog geen enkel meisje geslagen terwijl die wel eens ruzie had met exen.
maar ik hou echt super veel van hem…

Ik had ook pas na een jaar door dat als mijn ex op facebook aangaf dat hij geen relatie meer had dat er dan bij mij nog wel stond dat ik in een relatie was, alleen niet met hem.
Dat wachtwoord lijkt me niet echt een probleem, vooral niet omdat jij het gewoon mag weten. Als je iemand het wachtwoord van je telefoon geeft heb je wss niets te verbergen. Dat fotoboekje ook niet echt, heel veel mensen bewaren dingen van hun ex.

nee maar kijk, hij is nooit boos tegen mij ofso.
maar wel eens tegen zn vader…

jaa maar hoe denk je over die status van dat meisje op whatsapp met diezelfde datum?

Oh dat had ik niet helemaal goed gelezen. Dat is wel een beetje gek. Aan de andere kant is ze misschien ‘te lui’ om het weg te halen of wil zij hem nog. Vraag het hem zou ik zeggen?

ja maar ik ben bang voor zn reactie?
maar als ik bij hem ben fluistert ie in me oor:

• ik hou van je
  • je bent me alles
  • ik wil je niet kwijt

In een relatie moet je gewoon eerlijk kunnen zijn. Als dit iets is waar jij mee zit, moet je dat gewoon kunnen vragen vind ik.

vraag gewoon naar haar en vertel wat je gezien hebt waardoor je twijfelt. Wel persoonlijk, dan kan je zijn reactie zien en moet hij het wel uitleggen

Als je het niet eens durft te vragen moet je even nadenken over de relatie, want zoiets hoor je gewoon te kunnen bespreken. Kan dit niet, dan noem ik het geen goeie relatie…

sorry maar de tekenen die hierboven staan zijn in mijn ogen wel vrij duidelijk.
als je het niet aan hem wilt vragen moeten er toch zeker andere mensen van het bestaan van die ‘tweede’ vriendin afweten? vrienden/familie? vis eens bij hun

jaa dat is wel waar dat je eerlijk moet zijn.
morgen zie ik m weer.
iemand tips hoe ik het kan vragen?
en op wat voor moment?

een mogelijkheid;

gewoon als hij je kusje geeft (op de kamer, in ieder geval als je even met z’n 2e bent), even ‘naar achteren gaan’ en vragen; uhm wie is … eigenlijk? :blush: en dan kijke wat hij antwoordt, als hij makkelijk doet van ‘oh gewoon … hoezo?’ zeg je eerlijk wat je gezien hebt en dan check je zijn reactie,

succes meid!

ja maar kijk, ik heb niet in zijn spullen rondgekeken maar ik zag het gewoon en misschien denkt dat hij dan wel van:
wtf vertrouwt ze me niet ofso?

Beetje achterdochtig dat je alles aan het na checken bent

nou heb niet alles nagekeken
maar ik zag dat boekje gewoon in zijn kast liggen.
& hij liet alles zijn Whatsapp contacten zien.
hij gaf me zijn pincode van zijn telefoon.
toen het mij opviel toen heb ik op facebook gekeken.
dus heb maar een ding nagezocht…

Als hij je het wachtwoord van z’n telefoon geeft, en je alles laat zien denk ik dat het wel goed zit joh. Hij heeft duidelijk dus niets te verbergen.
Wachtwoorden van telefoons hecht hij misschien niet zoveel waarde aan. + is het hebben van 2 vriendinnetjes echt ongelovelijk lastig en dat moet je alles liegen. Ik neem aan dat jullie dan allebij van in de buurt zouden moeten zijn? Dan heeft hij sowieso niet 2 ‘vaste relaties’. Dat is onmogelijk geheim te houden.

misschien heeft hij gewoon geen zin om zijn wachtwoorden te veranderen!