hee,
ik heb een vriendje die nu zo’n beetje vrachtwagenchauffeur begint te worden.
maar ik vind het eigenlijk heel erg moeilijk.
zijn er hier meer meiden die een vriendje hebben als vrachtwagenchauffeur?
hoe gaan jullie er mee om?
hee,
ik heb een vriendje die nu zo’n beetje vrachtwagenchauffeur begint te worden.
maar ik vind het eigenlijk heel erg moeilijk.
zijn er hier meer meiden die een vriendje hebben als vrachtwagenchauffeur?
hoe gaan jullie er mee om?
hoezo is dat moeilijk? dattie lang weg is ofzo??
a
Het verdient wel goed! ^^
-sorry, die lol snap jij niet.
Ja, waarom heb je het er moeilijk mee?
Omdat hij te lang weg is, omdat het niet genoeg betaald, omdat het niet hoog-opgeleid is, omdat het gevaarlijk is…
Ik kan me ook wel een aantal redenen bedenken. Ik zou het ook niet leuk vinden als mijn vriend lang en veel op de weg is. Ook lijkt het me best vervelend als je soms die verhalen hoort over vrachtwagen chauffeurs; iedere stad een andere schat. Maar dat is een vertrouwens kwestie. Niet iedere vrachtwagenchauffeur is lang en veel van huis
Vertel ons een wat jij precies het probleem vind.
mijn vriendje is ook bezig met zijn vrachtwagenrijbewijs. Hij ziet dit meer als een tijdelijke oplossing en hij wil niet internationaal. Ik vind het vervelend dat hij 12 uur op een dag werkt (hij doet nu nog koerier), en het is natuurlijk geen onwijs sexy baan (stereotype vrachtwagenchauffeur is niet echt aantrekkelijk), maar verder heb ik er wel vrede mee.
Hij wil hierna waarschijnlijk bij de brandweer of rij-instructeur worden (:
Wat maakt dat nu uit ? XD Dat vind ik echt geen reden haha
Mijn oom is ook vrachtwagenchauffeur geworden. Eerst werkte hij in een fabriek. En nu gaat hij steeds meer internationale ritten maken. Als ik het aan mijn tante vraag vind ze het niet eens zo erg dat hij doordeweeks weg is, dan heeft ze lekker het huis voor zichzelf.
Maar mijn tante(en jij later ook neem ik aan) werkt ook gewoon overdag en dan zien ze elkaar in het weekend gewoon.
Ik en mijn vriend liepen beide stage full time en dan zag ik hem ook alleen in het weekend.
Dus ik vraag me wel af waar je nou precies mee zit…
Sorry maar ik moet echt gelijk aan die New Kids film denken
Maar het lijkt me wel moeilijk, want hij zal veel weg zijn op vervelende tijden …
Ik krijg altijd van die nare gedachtes zodra ik aan een vrachtwagenchauffeur denk :’)
Hij heeft dan misschien wel rare werktijden, maar als jij zorgt dat je ook niet de hele dag thuis zit dan zit je daar een stuk minder aan te denken, zorg dat je zelf ook een leuke baan hebt
@largeonline Haha idd
Ja hij verdiend inderdaat goedd… xD
-
-
Mijn stiefvader is vrachtwagenchauffeur, ik zie hem doordeweeks gemiddeld 1,5 uur in totaal (voordat ik op kamers ging).
Je zult hem uiteraard minder zien en hij zal waarschijnlijk niet altijd tijd voor je hebben, maar je moet gewoon proberen dat te accepteren.
Vertel hem wat je dwars zit over zijn baan/opleiding en probeer samen daar wat oplossingen voor te zoeken.
Ik begrijp het een beetje ik zou het ook niet leuk vinden. Mischien komt het door de opleiding of hoeveel hij betaald. Maar als hij dat graag wilt moet je ermee kunnen leven.
Ik snap het wel. Ik bedoel je ziet hem niet zo vaak, het verdient nou niet bepaald goed. Het is nou niet echt inspirerend werk, dus je kunt er ook niet met hem over praten. Bovendien zit ie de hele dag, en ja, daar word je uiteindelijk toch dik van (we kunnen het wel ontkennen, maar een hoop van ons willen toch liever geen dikke partner), en zo zijn dr nog wel een paar dingen te verzinnen.
Ik zou zelf geen relatie met een vrachtwagenchauffeur willen…
Wat een vooroordelen hier toch. Niet alle chauffeurs zijn dik. En waarom zou het werk van een chauffeur minder inspirerend zijn dan het leven van bijvoorbeeld een accoutant?
Niet eens zozeer het werk, meer het niveau.
Ik bedoel, iemand die havo/vwo heeft afgerond, wordt over het algemeen geen vrachtwagenchauffeur. Dat is iemand die zeer waarschijnlijk, sorry dat ik het zo moet zeggen, niet heel intelligent is. En dit gaat misschien arrogant klinken, maar ik heb vwo gedaan en studeer nu, dus ik wil gewoon iemand van hetzelfde niveau, waar ik -naar mijn mening- normale gesprekken mee kan voeren.
En ik weet zeker dat er nog een hoop meer mensen zijn die er zo over denken, ik ben er alleen erg eerlijk over.