vriendje die geen tijd heeft

ik word egt helemaal gek nu want ik heb net de hele tijd met me vriendje op msn gepraat en hij kan morgen weer niet afspreke:( terwijl we hadde afgesproken. en hij kan niet afspreke omdat hij moet poetsen thuis, 2 hele dagen, en hw maken terwijl we voor maandag maar 2 of 3 vakken op hebben. en dit was vorige week woensdag in de vakantie ook al, toen moest hij ook poetsen, wat moet ik nu?
sorry voor me wazige verhaal maar ben nogal booos

hoezo moet hij poetsen?

Ga naar hem toe en help hem met poetsen?
Zo is hij eerder klaar en hebben jullie daarna nog tijd om iets leuks te doen.

ja omdat zijn moeder daar geen tijd voor heeft ofzo, ik snap hem ook niet. Omdat zijn moeder moet werken

ja dan zegt hij van nee, dat wil ik niet, ik wil niet dat je me gaat helpen want het is mijn taak en jij vind poetsen niets aan en je kunt dan beter iets anders leuks doen

vraag anders gewoon niets en kom langs als hij aan het poetsen is.
als hij echt poetst kun je ehm toch helpen
of woont ie ver weg?

okee?

Of hij heeft geen tijd of hij wilt niks met je doen.

ja ik weet het egt wazig. ik ben ook heel booos!

Zeg dat dan gewoon tegen hem: dat je het niet leuk vind als je niet met hem kan afspreken.

ja heb ik gezegt, zegt hij zo van ja k vind het ook niet leuk maar ik kan egt niet enzo

beter plannen? Samen hw maken?

Ik zou vragen of je hem misschien mee kan helpen bij het poetsen? des te sneller is die klaar en kan hij meer tijd met jou besteden, en misschien dat je hem ook nog kan helpen bij ze huiswerk. You can try girl maby it works… Zo niet wees eerlijk, vraag anders aan zn ouders of je hem eerst mag helpen inderdaad en daarna wat leuks doen. Kan je altijd nog checken of die niet tegen je zit te liegen… Groetjes!