vriendje die blowt en rookt

Ik heb een suuper lief vriendje, echt een hele goede jongen.
alleen blowt hij soms. in het begin had ik er geen moeite mee, ik heb zelfs een keer samen met hem geblowt. maar dat is al paar maanden geleden.

maar nu als hij blowt ben ik daar zó op tegen, ik vind het vreselijk als hij dat doet, ik weet ook niet waarom. en soms rookt hij ook en dat vind ik ook niet leuk. maar ik wil ook niet zeurderig overkomen en er teveel over zeiken bij hem… maar hij blowt paar keer in een maand ofzo maar hij zegt het ook niet tegen mij als hij het doet. alleen als ik er naar vraag.ik denk dat ik gewoon heel bang ben dat hij gekke dingen gaat doen omdat hij dan in zn space zit ofzo… ik weet het niet…

hebben jullie ook een vriendje die soms blowt/rookt en hoe gaan jullie daar mee om?

Heb je het er al met hem over gehad?
Mijn ex was verslaafd aan blowen en dat was dus ook drama drama drama.
Hoevaak blowt je vriendje?

en het probleem is…

Dat heeft ze duidelijk aangegeven?

Oh grapje ik lees al dat hij het een paar keer per maand doet :’)
Maar dat is echt niet veel hoor, maak je daar geen zorgen om.
Ik zou liever hebben dat mijn vriend een keer per maand zou blowen ipv dat hij een keer per maand straalbezopen is.
Van blowen ga je echt geen absurde dingen doen

Sorry ik wil niet de wijsneus uithangen maar ik irriteer me even… het is “vriendje dat

OT: Praat erover met hem zou ik zeggen? En als het je echt niet bevalt, vraag je dan eens af of hij wel je type is? Blijkbaar liggen jullie meningen nogal uit elkaar toch?

Mijn ex blowde ook constant en ik deed met hem mee :’) niet echt de oplossing natuurlijk haha. En ik rook zelf dus dat vind ik geen probleem. Mijn vriend vind het eerder vervelend dat ik rook en soms blow. Anywayyyyy praten is the key.

jawel het is sowieso mijn type, dat weet ik zeker.
alleen ik heb nooit echt goed uitgelegd dat ik het niet leuk vind, omdat ik dus niet zeurderig wil overkomen.

hmm ja dat is waar, heb je gelijk in

Dan zou ik het sowieso uitleggen, dat hoort in een relatie. Zolang het geen verslaving is en dus geen invloed heeft op jullie relatie, is het geen probleem lijkt me. Al zou ik het zelf ook niet zo tof vinden.

ja inderdaad misschien is het beste gewoon het hem uitleggen. hij zal het (hopelijk) wel begrijpen.

Dus je hebt het zelf ook met hem gedaan, maar je bent erop tegen dat hij het doet?

Anyway, praat erover met hem.

ja gewoon doen!
Maar ik vind het ‘blowen’ sowieso overrated hoor.
Ik vind het zelfs beter dan je klemzuipen oid en gevaarlijker is het niet.
Ik hoop voor je dat je vriend je begrijpt en misschien kunnen jullie er afspraakjes over maken

ja dat is waar. bedankt!

Mijn vriend blowt ook wel minimaal 1 keer per week denk ik, maakt me niet zoveel uit want hij gaat geen rare dingen doen ofzo maar het enige nadeel voor mij: die stank uit zijn bek!

Die van mij blowde en rookte nooit, hij dronk alleen soms (we waren 14), maar sinds het uit is blowt ie en rookt ie echt heel veel, dus hij deed het niet voor mij, omdat ik het gewoon echt niet fijn vond, dus misschien kan je het gewoon tegen hem zeggen en houdt ie rekening met je?

^14

Ik heb er eigenlijk geen ervaring mee maar als hij niet weet dat jij het vervelend vind zal hij sowieso door blijven gaan. (Tenzij hij opeens uit zichzelf besluit te stoppen natuurlijk.) Maar praat er over! Als hij niet verslaafd is zal hij vast ook niet boos worden (:

Als hij dat toch wil.
Je bent toch gevallen op hem zoals is die is,
vind ik niet dat je hem moet proberen te veranderen.
Als het niet uit de hand loopt tenminste.
En beetje apart dat je eerst zelf meedoet en nu is het opeens vreselijk.