vriendje danst met andere meisjes..

[i]Mijn probleem is … ik ben helemaal hoteldebotel op me vriend,
maar dan is hij uitgegaan want hij had een feestje van een meisje uit z’n klas. geen probleem, maar achteraf vertelde hij me dat het niet zo gezellig was blabla. maar dan kom ik terecht bij een account waar foto’s staan van dat feestje. en daar staat een meisje even met mijn vriendje te dansen (schuren), en het lijkt erop dat hij het heel gezellig heeft gehad… en erg veel had gedronken …

Hoe zou je reageren als dat jou zou overkomen…
ik zit er nog steeds mee, ondanks dat ik met hem daarover heb gepraat …[/i]

Als ie erg veel gedronken heeft, kan je niet met zekerheid zeggen of hij liegt dat het niet leuk was.
Ik zou me er niet te druk om maken, wat je zelf ook al zegt, hij had erg veel gedronken en er waarschijnlijk niet meer 100 % bij.
Ik snap heel goed dat je het vervelend vind dat hij dat heeft gedaan !
Als je er echt mee zit zou je er ook even met hem over kunnen praten.

Ik zou dit heel erg vinden.
Vooral omdat hij zoveel drinkt, en dan dus niet aan jou denkt! En dan dat soort dingen gaat doen… Sorry maar als dit vaker voorkomt dan is er iets heel erg mis!

Show hem de foto’s

euh ik vind het een beetje overdreven.
ik drink ook, waarom mag hij niet drinken?
ik dans ook met andere jongens, hoezo mag hij niet met andere meisjes dansen?
nou dat is mijn mening. :grinning:

Ik denk dat hij er niet bij stil staat wat hij doet. Het betekent dan ook niet zoveel voor hem. Maarja ik had zelf een vriend die uitging en achteraf hoorde ik dat hij zo dronken was dat hij een andere jongen die kende had geslagen. En hij was ongeveer iedere weekend zo dronken en ongetwijfeld danste hij ook zo met andere meisjes, ( ik wist dat niet, hoorde het achteraf pas ). Denk gewoon na waar voor jouw de grenzen liggen. Als jij er geen fijn gevoel bij hebt, moet je dat tegen hem zeggen.

Ik zou het echt niet kunnen hebben als m’n vriend tegen een ander aan stond te rijen. Maar foto’s zeggen niet veel, het is een momentopname. Maar dan nog zou ik er écht niet tegen kunnen als hij tegen iemand anders aan zou gaan dansen. x’D

Eerlijk gezegt vind ik jou dan ook een kutvriendin

Bij ons is het flirten mag, zoenen niet.
& zo lang de ander weet dat je er niets mee bedoelt.

praat met hem, en laat de foto’s zien.
schuren met een ander meisje vind ik echt niet kunnen.

Hmm naja als je het afgesproken hebt is het idd iets minder erg.

schuren = droogneuken. Ik zou behoorlijk boos worden op mijn vriendje

Echt ‘sexy’schuren zou ik niet leuk vinden, en dan idd de fotos aan hem laten zien, en vragen, (omdat hij het feest niet leuk vond ofzo) "vond je dit ook niet leuk dan? :’) ik namelijk ook niet, dus waarom doe je het dan?" lekker sarcastisch antwoorden
Maar gewoon dansen met meisjes doet mijn vriend ook en het maakt me totaal niks uit.

[q]schuren = droogneuken. Ik zou behoorlijk boos worden op mijn vriendje[/q]

inderdaad! en foto’s liegen niet toch? show hem de foto’s… ik bedoel hij zou het ook niet echt waarderen als een gast met zn lul tegen jou bil staat te rijden?!

Ik zou 't idd niet leuk vinden watrot voor je meisje, en ik denk dat je zeker niet overdrijft!
Je zult het maar met hem er over ,moeten hebben… blijkbaar wilt hij gewoon lolhebben en staat hij er niet bij stil dat jij dit niet leuk vind!

ik deel jouw mening!
Ik zie niet echt iets ergs in dansen. Het is maar een beetje dansen.
Als dansen al vreemd gaan is dan ben ik in mijn toen nog relatie wel 100x vreemd gegaan:P

haha ik dacht al, ben ik nou zo raar.
ik zie er echt niets ergs is en ik maak er ook absoluut geen probleem van als hij met een ander danst.
Wat zou uitgaan saai zijn als je niet meer met een ander mag dansen!

als ie echt enthousiast staat te schuren dan zou ik het ook niet leuk vinden, maar als ie der gwn beetje dicht tegenaan staat is het echt niet zo erg.
Uiteindelijk is het ook niet zo’n ramp als je 't nou verteld hebt, zal ie vast wel rekening met je houden. En zoals een ander meisje al zei, je moet voelen waar je grenzen liggen, en die zijn voor iedereen anders.