Vriendje boos op me, mijn fout?

hee girls,
mijn vriendje heet rick en mijn ex-vriendje heet julian.
maandag was er een feest van maaike en ik post dit wat laat, maar ik kreeg er pas gisteren problemen mee.

maandag was het feest van mijn bff.
supergezellig, maar ik was al wat gestrest van te voren. dat omdat ik julian leuk vind maar ik heb wat met rick, ik vind ze beide leuk, maar ik vind julian wat leuker omdat hij wat vrijer is maar ik neem niets met hem omdat ik bang ben dat hij weer vreemdgaat.

op dat feest stonden we even alleen te praten en opeens trok hij me mee. hij begon me te zoenen en even was ik verstijfd, omdat ze ons konden zien maar niet heel duidelijk. en juist omdat ik hem leuk vond maar het niet kon natuurlijk. want ik heb altijd geweten dat als ik hem weer terugneem, het fout gaat en ik rick ga missen.
maar ergens had ik toch geen spijt terwijl hij mij zoende, maar hij ging verder en trok me tegen hem aan tegen de muur aan en zat aan mijn borsten en kont terwijl hij me zoende.
uit eindelijk vond maaike me en trok me meteen mee.

toen was het wat later op de avond en ik was gewoon aan het los gaan, toen ik iemand achter me voelde mij schuren. ik dacht dat het rick was want ik had ongemerkt julian afgewezen omdat ik lachend met maaike van hem wegging.
dus ik draaide me om en begon te zoenen, maar het bleek julian te zijn. ik had gewoon zo’n spijt van wat eerder met julian gebeurde, dat ik uit het niets meteen rick begon te zoenen wat hem dus niet was.

ik kreeg daar een kwartier later gelijk ruzie mee met rick, ik zei dat het hem had moeten zijn maar rick werd heel kwaad en zei dat hij me daarvoor al zag en dat hij toen naar me toe wou gaan maar dat ik opeens weg was. dat hij de hele avond naar me gezocht had.
ik zei dat het me speet en dat het niet was wat hij dacht en toen was hij ontzettend pissig en probeerde me te slaan maar ging weg.

ik heb de hele week hem ontweken maar ik kwam hem gisteren in het centrum tegen. hij was heel pissig op me en vond me een hoer, maar hij hield van me ofzo en maakte het verder ook niet uit.

is het mijn fout dat hij boos op me is, want ik hoor nu wel de hele tijd op msn dat hij me een klein hoertje vind enzo en julian denkt dat ik hem leuk vind.

waar het op neer komt:
[b]julian heeft me op het feest zowat aangerand, niet echt maar zo zou je het kunnen noemen. ik had hier later spijt van en ik werd geschuurd, ik dacht dat het mijn vriendje rick was en draaide me om en begon te zoenen. maar het was julian.
later zag rick me en zei dat hij de hele avond naar me op zoek was, dat hij me zag bij julian daarvoor en dat hij me vanaf toen zocht en dat hij me nu hem weer zag zoenen.
ik probeerde het uit te leggen maar hij was heel kwaad, gisteren kwam ik hem tegen en toen zei hij dat het net leek alsof ik een hoer was maar uit heeft hij het niet gemaakt.

is het mijn fout of wat moet ik doen.

kuuuss lysa, xoxo. [/b]

ja het is jouw schuld.

Niet zo slim om iemand beginnen te zoenen terwijl je nieteens weet wie het is.
En ja, het is jouw fout.

ja eigen schuld.

ik dacht dat het rick was want hij doet dat altijd bij mij, ik had gewoon zo’n schuldgevoel en julian is even groot als rick en het voelde ook zo en hij rook hetzelfde…

Je had toch kunnen stoppen met schuren/zoenen toen je zag dat het julian was? … het is wel jouw schuld ja, maar ik denk dat je het beter uit kan maken, want je zegt dat je verliefd bent op julian, dan moet je rick niet aan het lijntje houden…

Ik vind het raar dat je per ongeluk de verkeerde kunt zoenen :’). Maar inderdaad, het is je eigen schuld. Je bent vreemd gegaan.

sowieso is het zielig voor rick dat jij met hem hebt maar julian nog leuk vind, nu lijkt het alsof je maar met rick hebt omdat je een vriendje wil. Dan is het misschien wel beter als het uitgaat.

Hm, ik weet het niet echt. Als het per ongeluk was, dat gebeurt denk ik dan… het was niet slim maar het gebeurt wel gewoon soms. En dat van daarvoor kon je niet echt iets aan doen denk ik, je had hem weg kunnen duwen maar dat deed je niet.
Half, het was gewoon niet slim. Maar Rick overdrijft wel, en sowieso mag je je vriendin geen hoer noemen.

@ hierboven ^
ik denk het zelfde. Eigenlijk is het wel jou schuld.

duh dat het jouw schuld is?
jij zoende julian terug en je genoot er van…
misschien moet je het maar uitmaken een beetje zielig voor rick maar goed ik vind het maar zielig dat je hem terug zoende!

sorry ik hou gewoon niet van mensen die vreemdgaan en dan zich afvragen of het hun schuld is:S

Aanranding? Hij heeft jou gezoend en jij hebt teruggezoend + hem laten doen
Je hebt je vriendje bedrogen en hij verdient beter.

Brilletje kopen.

Ik vind het sneu voor die Rick van je.

Eigenschuld dikke bult. Heb meer medelijden met Rick

Jep, eigen schuld.

als je het mij vraagt is het jouw fout xp
zou jij niet boos worden als je je vriendje zag zoenen met z’n ex?

Haha dom kind, in je andere topic zei iedereen wat je had kunnen doen, maar je bent een naïef vervelend meisje. Eigen schuld, deal with it.

http://forum.girlscene.nl…_message/7682199#m7682199
remember?