Vriendje boos om minder seks

Ik heb nu ander half jaar verkering met een lieve jongen.’
We kunnen het heel goed met elkaar vinden en we hebben een erg goede band.
We hebben wel erg vaak ruzie…
Maarja nu is mijn probleem dat mijn vriend de hele tijd kritiek loopt te leveren op onze seks en dan op de hoeveelheid. In het begin van de relatie hadden we natuurlijk veel meer seks maar dat is vaak zo in het begin toch? Maar nu vind hij dus dat we te weinig seks hebben en daarom doet hij vaak erg bot erover. Hij zit er constant om te zeuren en ik heb ook gezegd dat ik het niet met hem eens ben maar dat boeit hem niet hij zegt dat ik hem tevreden moet stellen enzo. We hebben als we elkaar zien en dat is 1 avond doordeweeks en in het weekend een avond,nacht en middag, elke keer meestal 1 keer maar ook weleens tot 3 keer per afspraakje seks. Maar als dat dus ‘maar’ 1 keer is wordt hij boos en is hij ontevreden. Ik vind zelf 1 keer helemaal niet weinig ofzo en al helemaal niet al ben ik gewoon 1 kort avondje bij hem.
Hij zegt ook altijd van die beledigende dingen al hebben wij het er gewoon over.
Ik word hier echt heel verdrietig van.
Het is ook altijd als ik hem afwijs dat hij echt heel erg chagerijnig gemeen en bot tegen mij gaat doen waarna hij daarna er zijn excuses voor aanbied.

Sorry voor dit hele verhaal maar ik wil gewoon even iemand anders mening horen. Want ik ben nu toch niet gek ofzo? wat zouden jullie hieraan doen?

Mijn vriend zou dan echt kunnen opdonderen. Hij heeft zelf ook handen als hij zoveel behoeftes heeft.

Pfff ik zou er gek van worden als die zo de hele tijd dat ging zeggen.
Jij MOET hem niet tevreden stellen, jij geeft aan hoeveel jij wilt geven en heeft die te weinig? laat hem dan lekker weg gaan. Jij verdient dan een beter iemand :wink:

Ik liep daar ook een lange tijd tegenaan.
Jongens hebben het liefst elke dag seks, zo simpel is dat.
In het begin hadden we bij elke afspraak seks, maar dat veranderde naarmate we langer verkering hadden.
Op een gegeven moment kreeg ik er een averechtse werking van, dan dacht ik: ‘oh, ik zie hem eenmaal per week en dan moet ik weer.’ Ik heb er namelijk niet elke keer behoefte aan.
Ook niet na een week. Heb een laag libido.
Ik heb dat besproken met hem. Hij wist niet dat het zo voor me voelde en hij wilde het me ook niet laten doen omdat hij zo graag wilde.
En soms maakt hij schuine opmerkingen over, die negeer ik, hij kan de boom in.
Als ik geen zin heb, gebeurt het niet. Daar heeft hij het maar mee te doen.

Wat een lul. De volgende keer moet je gewoon tegen hem zeggen dat hij seks wel helemaal kan vergeten als hij zo doorgaat.

dat is wel vervelend voor je :sob::muscle: maar zie het als een compliment dat hij je wel heel leuk vind denk ik.
misschien kan je geen seks hebben maar heb op een andere manier vermaken? en verder heeft ie zich maar aan te passen toch.

@kraplapje Jaa dat herken ik dus ook erg ik heb hem dit al uitgelegd dat als hij zo negatief zit te doen over seks dat het juist averechts werkt en dat ik daar echt geen zin van krijg… Hij komt nu trouwens echt als een lul over maar hij is echt wel heel lief. Hij beseft het gewoon niet dat dit niet normaal is. Ik heb net even met hem gepraat en ben erg duidelijk tegen hem geweest dus ik hoop dat dit gaat helpen xD al beloofd hij telkens dingen die hij de volgende keer toch weer doet… Hij heeft ook ADHD dus is ook erg impulsief en kan zich moeilijk inhouden. Erg lastig soms haha

jongens willen nou eenmaal veel seks , bij meisjes is dat minder belangrijk.
mischien zou je eens een heel goed gesprek met hem kunnen voeren over dat het je heel erg veel pijn doet en het je verdrietig maakt. als hij echt van je houd heeft hij er vrede mee en neemt hij jou ook met minder seks. als hij dat niet doet heeft hij weinig respect voor je! wens je veel succes xxx

Mag ik wel even zeggen dat ik het belachelijk vind dat meisjes hier denken dat jongens elke dag seks willen, zo veel mogelijk? Een groot deel van de jongens kan niet eens meer dan 1x per dag. Mijn vriend heeft ook niet altijd, elke dag, elk uur elke minuut zin in seks. Elke dag seks is leuk als je ALLEBEI leuk vindt en er zin in hebt.

Seks moet een fijne ervaring zijn voor beide partijen en in een relatie een zekere uiting van liefde en genegenheid. In een relatie vind ik dat het gaat om de beleving samen, je partner plezieren en met z’n 2en genieten, niet omdat je zo nodig je kwakje kwijt moet (als jongen zijnde)

Ik snap jou gevoel ook wel, maar ik heb zo het idee dat als je hem zegmaar ‘afwijst’, dat hij zich er dan onzeker over voelt dat er iets mis is met hem dat hij zo’n idee krijgt, ik denk dat je er gewoon met hem over moet gaan praten! Dat zal zeker opluchten, spreek dan af dat je elkaar mag laten uitpraten en dat ieder zn verhaal mag doen, geloof me, dit werkt echt heel goed!
succes xxx :sob::muscle:

Bij mij was het omgekeerd, mijn vriend en ik blowden zoveel dat hij geen libido meer had. Ik voelde me elke keer afgewezen en ik heb vaak moeten huilen omdat ik ervan verzekerd was dat hij me niet meer mooi vond. Ook werd ik boos op hem en kregen we ruzie erover omdat ik vond dat hij niet naar me luisterde en mij niet serieus nam. Uiteindelijk heeft mijn vriend toegegeven dat het ligt aan het blowen en we zijn allebei direct gestopt. We hebben nu weer vaker seks en we zijn er allebei heel blij mee. Ruzies opgelost, ik voelde me niet meer afgewezen en met onze relatie zit het weer goed. Ik kan jouw vriend eigenlijk wel begrijpen, waarschijnlijk voelt hij zich ook afgewezen. Geloof me, daar word je chagrijnig van! Alleen spreekt dat zijn gedrag niet goed. Ik zal gewoon goed met hem praten erover. Ik denk dat hij namelijk gewoon de seks met zijn lieve vriendinnetje mist en zich afgewezen voelt.

Dit, en daarbij, maak hem alsjeblieft héél duidelijk dat als jij het niet wilt, het gewoon niet gebeurd. Punt.

Dit ja.

Is het zo normaal dat je - na anderhalf jaar verkering - nog elke dag seks hebt als je elkaar ziet? Het lijkt mij helemaal niet raar dat je daar soms geen zin in hebt, en daarbij lijkt me dat die periode waarin je elkaar wilt bespringen zodra je elkaar ziet wel een beetje voorbij en maakt dat plaats voor een ander soort relatie.

Niet dat ik er iets vanaf weet, want ik ben nog vrij onervaren op dat gebied, maar goed, het verbaast me heel erg dat je vriend er zo’n mening op nahoudt. Vooral omdat je heb voor de rest als een ‘lieve jongen’ omschrijft.

Dit dus. Of hij moet wat meer moeite doen om jou ook in de stemming te brengen, of hij doet het maar met wat ie krijgt en regelt de rest maar lekker zelf.

Ik zou je titel even 10x lezen.

Boos om minder seks. MINDER. Niet “geen” sex.

Hij is een douche en ik hoop dat je je dat realiseert!