vriendje blijven slapen

hallo hebben jullie ook zulke iritante ouders die zeggen van nee hij mag niet blijven slape?
zoja hoe gaan jullie mee om?

Nee, maar ik heb dan ook de leeftijd dat ik dat zelf mag bepalen. Ik weet niet hoe oud jij bent?

Als ouders nee zeggen, is het nee

Dit. Toen ik 16 was (gok dat je rond die leeftijd bent?) vond ik het ook stom, gemeen en oneerlijk van mijn ouders, maar nu als 23jarige snap ik ze volkomen en zou ik het ook verboden hebben.

k ben 15…

Vind 15 wel wat jong. Mijn moeder begon zelfs te huilen toen ik het vroeg haha (was 16,5 ofzo toen). Het is ook best een eng idee voor ouders dat je dochter bij een jongen gaat slapen. Dat ze echt richting volwassen worden gaat. Maar goed dat begrijp je later pas :slightly_smiling_face:.
Dus: accepteer je moeders keuze en ga er vooral geen ruzie om maken. Misschien mag het over een half jaar of jaar al wel.

ma wachten is zo kut haha, ma wij slapen sowieso in winterberg samen kan niet anders haha ;p dus ben echt blij!!

Ja dat is ook wel erg jong he :’)
Niet zo raar dat 't niet mag.

Als je ouders nee zeggen, moet je dat accepteren. Ik weet niet hoe lang jullie al samen zijn? Als jullie een langere tijd samen zijn kun je het nog een keer vragen. Dan kent je moeder hem beter en zijn jullie ook ouder. Voor nu zul je het moeten accepteren

kijk ik weet niet hoe lang je een relatie heb en 15… tsja (ik ben zestien en mag t ook niet) het is best irritant ja… ik denk dat je sowieso even moet wachten tot je een wat langere tijd met elkaar hebt

Mijn vriendje mag wel blijven slapen, maar hij slaapt dan wel in een andere kamer. Misschien kun je dat een voorstellen? (ik ben ook 15 trouwens)

Ik snap best dat het frustrerend kan zijn, als je ouders het niet goed vinden als je vriendje wil blijven slapen. Je bent ook ‘pas’ 15 en je ouders maken zich misschien gewoon zorgen dat je dingen gaat doen waar je nog niet aan toe bent, als je vriendje blijft slapen.

Ik denk dat het een goed idee is, als je vraagt of hij misschien een keer mag blijven slapen, maar dan in een andere kamer. Dan kun je vragen en misschien met ze afspreken wanneer dat zou mogen.

Ik ben 16 en slaap soms bij mijn vriend. Mijn ouders weten dat ik bij hem slaap maar alleen niet dat zn ouders dan wegzijn en ik bij hem in bed slaap. Maar we doen ook niks, naja niet seks dingen zeg maar…
Ik zou tegen je ouders zeggen of je in een andere kamer zou mogen slapen…

Mijn ouders hebben hier dus nooit moeilijk over gedaan. Ik denk dat ze het met me eens waren dat ik liever seks had in een fatsoenlijk bed dan onder een brug. Want seks kan je toch wel hebben, of je nou bij elkaar slaapt of niet.

Bij mijn ouders huis zijn nooit jongens blijven slapen, maar ik was dan ook net 18 toen ik op mezelf ging wonen. Dat vond ik best jong. Dus vind 15 ook wel jong. haha xD

Je bent 15? Dan vind ik het echt niet raar dat dat niet mag.

Ik was 16, en toen moest hij de eerste keer op een andere kamer slapen. Daarna mochten we samen slapen. Maar het heeft wel even geduurd voordat we samen in een bed sliepen.

ik ben 17 en ik ben al 7 maand samen met mijn vriend van 18 en hij mag nog steeds niet langskomen bij mij thuis van mijn ouders, en ik niet bij hem. Dus ik denk dat blijven slapen er niet van zal komen … :frowning_face:

Langskomen niet? Huh?
Vind ik een beetje heftig…