vriendje blijft maar over andere praten

Heey iedereen,
Ik zit echt met een probleem… ik heb echt een superleuk vriendje, maar hij is altijd heel handtastelijk met andere meiden. Dat doet hij nu veel minder omdat ik heb aangegeven dat ik het vervelend vind. Helaas praat hij echt alleen maar over andere meidwn terwijl hij weet dat ik heel erg over mezelf twijfel… hij praat vooral over ariana grande (cat in victorious) het is echt heel vervelend want zodra ze op tv komt blijft hij maar over haar praten. Van ze is zooooooo knap en zoooo lekker! Als ik er iets van zeg san zegt hij tegen iedereen dat ik jaloers ben enzo. Als ik boos word vind hij t raar dat ik om zoiets kleins boos word.ik weet echt niet wat ik moet doem wa t als we samen tv kijken en zij komt op dan gaat hij echt heel raar doen enzo en laatst was er een foto van haar op twitter en toen ging hij samen met een vriend van me zeggen dat zij veel knapper is dan ik ben. Het is gewoon echt super vervelend

Uhm ja als hij niet naar je luistert , uitmaken? :’)

Als hij dat blijft doen terwijl jij allang hebt aangegeven dat je dat vervelend vindt, is hij het niet zo waard als je het mij vraagt. Al helemaal als hij achter je rug om zegt dat hij die actrice knapper vindt dan jij. Wtf?
Ik zou allang kwaad zijn geworden op hem, laat hem maar eens goed merken dat je het kut vindt.
Bovendien, hoe zou hij het vinden als jij hetzelfde bij hem deedt?

Ik vind trouwens dat Ariana Grande een ongelooflijke kutkop heeft. Maar dat doet er niet toe :’)

gewoon boos worden. welke kleuter gaat er nu zo geobsedeert over n tv ster praten. leipo. lekker normaal doen en respect hebben voor je vriendin.

Dankjulliewel! Ik zit er echt heel erg mee… maar als jij weer eens zoiets doet heb ik dan het recht om eens goed boos te worden en te laten zien dat ik dit niet pik? En wat als hij dam boos word of weggaat nasr huis? (Doet hij meestal als ik boos op m ben ofzo) nogmaals heel erg bedankt! Xx

Natuurlijk heb je het recht. In principe negeert hij het feit gewoon dat hij jou kut laat voelen. En als hij boos op jou wordt, zou ik hem meteen dumpen. Dat zou namelijk héél kinderachtig van hem zijn

wie zegt dat jij dat recht niet hebt dan? je bent zijn vriendin, je mag je mening gewoon geven in een relatie hoor. als hij booos word maak je dat bespreekbaar en probeer je daarover te praten. als hij niet wil luisteren dan waarschuw je hem. als ie niet rustig doet ga je weg en bespreek je dit later.

Tsja, kan misschien een klein ding voor hem zijn, maar jij voelt je er niet fijn bij. Dan hoort hij daar rekening mee te houden. Hij doet het al minder, maar nog steeds te veel dus dat moet je aangeven. Dat je fijn vind dat het al minder is, maar dat je het het liefst helemaal niet hoort, omdat je je erg echt vervelend bij voelt. Als hij dan zegt dat jij je aanstelt, geeft hij niet genoeg om je.

Meestal als we over zoiets praten zegt hij ik hou van je en zoent hij me meestal… als ik dam niet terugzoen houd hij pas na een tijdje op. Dan houd hij me gewoon vast en zorgt hij dat ik zo stop met praten meestal word jk dan boos masr herhaslt dit zich tot ik me gewonnen geef en dan hebben we het er gewoon nooit mwer over

Geef hem een klap als hij dat doet en zeg dat je er nu eens serieus over wil praten.

Ik weet niet of een bitchklap helpt… doet toch geen pijn bij hem en dan zegt hij dat ik overdrijf maar ik wil hem niet kwijt want ik hou te veel van hem

Hoe oud ben je?

Zegt een zoen niet meer dan 1000 woorden?

14 hoezo?

Bij een relatie moet je over alles kunnen praten en overdrijft niemand. Wanneer één van de twee met een kutgevoel zit, moet de ander ernaar luisteren en erover meepraten. Dus, je kan misschien heel veel van hem houden. Maar als hij jou hiermee pijn doet en er helemaal niks aan wil veranderen en je een zeurpiet vindt, dan is hij niet de juiste jongen voor je

Ik vind dat hij gewoon moet kunnen praten over een tv ster die hij leuk vind, maar dat hij het er over gaat hebben dat zij veel knapper is dan jij vind ik absoluut niet kunnen.

Wat wilde je hiermee zeggen?

Precies hetzelfde doen, ga samen victorious kijken en ga helemaal over die jongen lopen zwijmelen. Kijken of hij dan nog zo lollig doet.

Nou, je hebt nog een heel romantisch leven voor je. Als die jongen jouw gevoelens over dingen niet wilt accepteren en begrijpen, zou ik afhaken. Er komt vanzelf iemand op je pad die het wel accepteert. :slightly_smiling_face:

Ja dit. En vooral ook achter zijn rug om zeggen dat jij andere jongens knapper vindt dan hij