Vriendje blijft bij zijn beste vriendin slapen

Gister vroeg mijn vriendje wat ik er van vond als hij na een feest bij zijn beste vriendin ging slapen… ik vind het zlef persoonlijk helemaal niets, maar hij vind dat hij nu te veel moet geven en te weinig moet nemen… maar het idee allleen al jaagd me de stuipen op het lijf ik bedoel, het is en blijft een meisje, ookal gaat hij met dr om alsof het n jongen is. hij heeft nooit wat voor haar gevoeld.

Maar laatst in de stad zat ze ook bij hem op schoot en mijn beste vriendin zat er bij(ik was niet mee gezien het stortregende en ik geen zin had) maar toen zij mijn beste vriendin ook wel dat zijn beste vriendin heel erg zat te flirten met mijn vriendje,(dit heb ik btw nooit aan hem gevraagd, meneer is trouwens blind voor flirten wat hij snapte mijn overduidelijke hint ook niet)… anyway…

hoe zouden jullie hier mee omgaan, zou jij ja zeggen?

hoewel ik het ook niks zou vinden, zou ik het er goed met hem over hebben en hem laten gaan

Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Daarmee bedoel ik, dat ik het supervervelend zou vinden als mij vriendje mij dit zou verbieden, dus verbied ik het hem ook niet.

Ik zou het niet willen. Ben ik blij dat ik ook mijn vriendjes beste vriendin ben.

ik zal het er gewoon over hebben.
zeg gewoon wat je er van vindt en wat zijn idee daarover is.

heb het er met hem over dat ik het niet zo zie zitten, omdat ze en met zijn 2e zijn. en ik haar niet ken enzo, en nu begint hij dat ik hem niet vertrouw, maar ik vertrouw haar niet. waarom ik ken haar niet?! dit is toch logisch, ik vind het heel moeilijk, wil m niet tegen zitten maar ik zie meer nadelen dan voordelen…

Ik zou het ook echt niet willen! Gelukkig woont zijn beste vriendin een paar honderd kilometer verderop en kennen ze elkaar niet in het echt. En verder ben ik zijn beste vriendin.

Maar ik zou het niet vertrouwen.
Zeker omdat je haar ook niet kent etc…

kijk mijn vorige vriendje had ook een bestes vriendin waar hij in de relatie na mij, toch mee vreemdgegaan is… en mijn vriend nu zegt wel dat ze niets voor elkaar voelen, maar dat zegt hij… ik weet niet wat zy voelt, misschien verbergd ze het wel omdat ik er ben, en hij zegt wel wat maakt het uit dat zy iets voor mij voelt, ik kies voor jou… maarja dat is dan bedreiging #1… alsof ik dan uberhaupt nog normaal met haar om kan gaan…

Blijft hij als enige slapen? Want dan zou ik 't niets vinden.
Is het met heel veel andere mensen, dan vind ik 't niet erg.

Tricky… Ik zou het er ook héél moeilijk meehebben. Maak duidelijk aan je vriendje dat je hem vertrouwd en graag ziet, en dat je echt hóópt dat hij niets zal doen wat jou zal kwetsen. Dat hangt er natuurlijk ook vanaf hoe ‘eerlijk’ je vriendje tegen je is, en jij kent hem het beste dus je wéét echt wel dat hij heus niets zal doen, hij ziet jou veel te graag! Maar maak hem wel (subtiel?) duidelijk dat als hij iets mispikkelt, hij jou kwijt is, punt.

ja inderdaad… dat is met mijn vriend en zijn beste vriendin ook. Oké, ze kennen elkaar niet in het echt, maar zij stuurt echt de meest slijmerige smsjes… En dan zeg ik er wat van tegen m’n vriend en dan zegt ie ook dat zij hem niet leuk vind enzo. Maarja, dat ZEGT ie… of het ook is, is een ander verhaal. En zij is ook een vriendin van mij en tegen mij zegt ze ook; ‘Nick, is m’n type niet en ik hou van jou en ik zal daarom Nick nooit van je afpakken’ ZEGT ze. Ik vertrouw mensen niet zo snel :stuck_out_tongue:

ze zijn echt met zn 2e, ik heb gezegd als 2 andere jongens uit die groep ook blijven slapen ik ook rustig kan slapen, maar nee alleen haar zus is er, nee daar heb ik wat aan die ken ik ook niet…
ik wordt echt gek, hij probeerd me op n hele lelijke manier te overtuigen

Tja… als ze samen in 1 bed slapen zou ik sowieso gelijk door het lint gaan…?

nee hij slaapt op de bank… maar ze willen niets aan hun vriendschap verandreen, nog ff en hij vind haar belangrijker dan mij… zijn vrienden gaan op een of andere manier voor op mij?

nu heeft hij geen zin meer in gezeik en krig ik mijn zin, maar dit is niet de manier waarop ik het wil, wil dat het duidelijk is hoe moeilijk die keus voor mij is, en dat ik dat niet zo even kan doen…

Ja, dat is altijd zo vervelend he. Ze hebben geen zin in gezeik, dus ze gaan al niet meer en krijg jij je zin. En dan praten ze je later een schuldgevoel aan.

jup daar is hij nu al mee bezig,

zijn nieuwe manier,
hij": waars moet iik 2uur thuis
ik: tot hoe lata wou je dan
hij: nou kijk als ik tot 4uur zou blijven moet ik om 4uur nog de stad door, kan ik netzogoed tot 12uur ;s middags bij haar blijven, dat is handiger voor mij…

oke vanaf nu snap ik geen jongens meer

oh meneer is van plan je sjikkeren, nou wordt ie helemaal mooi als ie daar slaapt… drank + feest + meisjes, (ik ben er niet)

kijk heb niets tegen avondje doorzakken maar dan heb ik liever dat ie met zn aangeschote kop door de stad fiest,
hy:“weet je wel wat voorn tuig daar rondloopt”
ik:" dat fiets je 5minuten om"

hij wil gewoon daar slapen dat is nu wel duidelijk…