Vriendje bij je in de klas...;s

Ik zit ergens best wel mee.
Kijk het is nu zomervakantie en ik heb nu bijna iets met zown jongen:blush: . En hij is egt super verliefd op mij en ik vind hem ook egt heel leuk enzo en we hebben het al toegegeven en we hebben al gezoend dus eigenlijk hebben we wel wat., we spreken ook best vaak af. alleen nu komt hij na de zomervakantie bij mij in de klas. naja bij 3/4 of 5 vakken ofzo. niet bij allemaaal gelukkig. alleen dat zit bij echt niet lekker dat ik hem dan zo vaak ga zien.

heeft iemand dat eerder gehad dat je vriendje bij je in de klas zit?? verpest dat dan niet de hele relatie…?? :frowning: :anguished:?

haha, ik zit bij alle lessen bij hem in de klas.
behalve 2 vakken ;p.
maar het gaat super goed!
het is wel irritant dat je heel erg op elkaar gaat letten en dat best kut kan zijn als hij/jij nogal jaloers bent;$
maar wij zijn nu 7 maanden bij elkaar.
en alles gaat nog super goed!
allebei nog erg verliefd ;$

Waarom zou dat het verpesten? Je moet er toch 100% van overtuigt zijn dat je het leuk vind hem zo vaak te zien?

het kan, maar hoeft niet. ligt aan hoe jij zelf bent, als jij iemand bent die space nodig heeft is het vervelend maar zoniet dan is het juist fijn lijkt me.

Ik heb ooit een vriendje gehad die bij me in de klas zat met alle vakken, waar ik echt gek van werd, ik zag hem gewoon bijna iedere dag en hij wou ook nog in het weekend afspreken. Dus na een maand maakte ik het uit.

beetje offtopic maaroke; afgelopen jaar zat ik bij mn (niet diegene van hierboven) ex in de klas en dat was echt een ramp, haha.

k zit ook bij mijn vriendje in de klas, op mentorles na, volgens we precies hetzelfde. We hebben nu 15 maanden. En opzich gaat t wel goed dat bij elkaar in de klas zitten;) niet door laten tegen houden zou ik zeggen, op zn minst proberen;)

nou ik zat ook bij mn (ex) vriendje in klas en ik vond het verschrikkelijk, maar dat was denk ik vooral omdat ik hem toch niet zo leuk vond… ;p. als je hem echt leuk vind kan dat best

Ik zat bij mijn ex in de klas.

That sucked ass.

Ik zat het afgelopen jaar bij mijn vriendje in de klas.
We hebben nu 7 maanden en ik heb er niet/nauwelijks last van gehad. Het was juist fijn hem zo vaak te zien!=]

Nee ik zit bij hem in de klas en ik vind het eerlijk gezegt fijn, ik zit wel niet naast hem ofzo want dat zou ik dan weer niet fijn vinden. Maar je ziet hem gewoon vaak etc. Ik zit er eerder tegenop voor volgende jaar… dan zit ik niet meer bij hem in de klas en zie ik hem dus een stuk minder… Hoop dat het goed loopt.

ik kreeg wat met mn vriend toen we bij elkaar in de klas zaten, t was juist heel leuk… op school gaat ieder zn eigen weg en na schooltijd waren we samen enzo! ik heb er eigenlijk geen negatieve ervaring mee

Ligt eraan of je het aankunt om hem zo vaak te zien, ik heb zelf m’n ruimte nodig,
maar aan de andere kant, er is niks meer aan te veranderen?

Ik heb dat heul vaak gehad. Niks aan te doen, en je kan bijvv, naast elkaar gaan iztten, is juist leuk!!1!

Ik zat bij m’n vriendje in de klas! En dat heeft helemaal niet voor problemen gezorgd. Het is pas uitgegaan toen ik alweer een aantal maanden in een andere klas zat.

Ik heb dit ook gehad, maar hij zat gewoon in mijn klas
(tijdens alle vakken, behalve L.O) en ik vind het heel leuk, behalve als we opdrachtjes moesten doen of we mochten eens plaatsen zitten en ik ging naast een vriendin of vriend zitten zat heel de klas te roddelen, hé wat? zijn ze nou uit elkaar ofwat?
gewoon omdat ik ergens anders ga zitten haha. Dat is wel belachelijk natuurlijk maar kom… achteraf heb ik gezegd tegen heel de klas dat het normaal is dat ik niet altijd naast hem ga zitten hé :wink: Daarna hebben ze nix meer gezegd, maar toen we uiteen waren wisten ze dit niet :slightly_smiling_face: voor mij zelf heeft dit geen invloed gehad op onze relatie, hij had gewoon gevoelens voor iemand anders, de stomkop :s dusja zo is het uitgeweest.
Ik zou zeggen, ga er gewoon voor en geloof me het is heel fijn hoor :slightly_smiling_face: en je ziet hem niet in alle lessen, dus je hebt wel genoeg tijd voor vriende/vriendinne etc

ik zat bij mijn vriendje in de klas en dit ging echt goed we zaten zowat 3uur per dag naast elkaar! dan konden we echt altijd een meningsverschil bespreken etc en grapjes maken + elkaar helpen met moeilijke dingen, hij is tenslotte ook mijn beste vriend. nu hebben we vakantie en werken we veel, en is het juist kut omdat je elkaar minder zien,

maargoed, ik denk dat het niet uitmaakt?
al heb ik het wel iets anders omdat hij al 3 jaar mijn beste vriend is + we zitten al 3 jaar bij elkaar in de vriendengroep.

Precies.

Ik zou het zelf ook niet fijn vinden, en vooral omdat mijn vriend heel jaloers is en ik ook. Dus we zouden dan allebei heel erg veel op elkaar gaan letten.

ik zit al vanaf de 1e bij hem in de klas en sinds een half jaar heb ik pas wat met hem. Ik vind het helemaal niet erg, vind het juist leuk.
Jullie hoeven toch ook niet de hele tijd aan elkaar te plakken, jullie kunnen gewoon met je eigen vrienden gaan zitten enzo.

ik zou trouwens niet naast elkaar gaan zitten, stel je voor dat het uitgaat dan zit je mooi voor de rest van het jaar naast elkaar, lekker ongemakkelijk! xD

indeed!

Dat heeft zo’n meisje met zo’n jongen uit mijn klas
Aan het begin is het aan gegaan, ze kenden elkaar al van vakantie en op driekwart van het jaar is het uitgegaan en nu praat die jongen niet meer tegen haar. Waarom weet ik ook niet, zij ook niet. beetje ongemakkelijk… :S maarja. het jaar is over :stuck_out_tongue:

x