Vriendje als accessoire

Een vriendin van me wil alleen een vriendje die echt knap moet zijn zodat ze ermee kan ‘‘pronken’’ als ze bv. met hem door de stad loopt.
Het maakt haar niet uit ook al heeft hij een rot-innerlijk. Als hij er maar goed uitziet naast haar.
Ik vind dit best wel narcistisch eigenlijk. Jullie? Of begrijpen jullie dit wel?

tuurlijk je moet jeniet schamen als je in de stad loopt met je vriendje, maar dit vind ik ook een beetje raar :S

Dan houd ze het niet lang met hem uit. En waarschijnlijk zal ze ook moeilijk een vriendje vinden.

Als ze nou eens wacht op iemand die ze echt leuk vindt.
Als je iemand echt leuk vindt dan vind je die persoon altijd knap :")
dan heeft ze én een leuk vriendje en kan ze ermee pronken.
Maar wauw, wat een oppervlakkige vriendin zeg.

Dat is niet narcistisch, toch? Narcisme is vooral op jezelf dacht ik. Verder is het wel belachelijk idd.

Ik begrijp dit niet. (Ik denk dat je wel niet zo goed begrijpt wat narcistisch wil zeggen :grinning: )
Je moet je natuurlijk niet schamen voor je vriendje, maar het innerlijk is voor mij over het algemeen toch veel belangrijker dan het uiterlijk

Nou het leek me een tikje narcistisch doordat ze door middel van hem aandacht krijgt. Denk aan een mooi tasje in je hand - zo denkt zij dan over een vriendje aan haar zij. Vandaar dat ik ook denk aan een accessoire. :’)

Beetje onzin topic dit wss, maar was benieuwd wat jullie ervan vonden.

Dit is eigenlijk gewoon egoïstisch en sowieso niet leuk voor die jongen als hij er achter komt… Vind het echt idioot eigelijk.

Ik vind het egoïstisch, stom, lullig, gemeen, rot en niet kunnen om eerlijk te zijn.

Als je echt verliefd bent op iemand, interesseert je niet wat andere mensen denken.
Ik vind het ook een beetje vreemd dat ze dit doet.!

Als je écht verliefd bent op iemand schaam je je toch niet voor diegene en accepteer je hem zoals hij is, al ziet hij eruit als een zwerver.

Ik vind het ronduit belachelijk om te ‘pronken’ met je vriendje als accessoire.

Vreemd ja! Maar moet ze zelf maar weten toch?

Wat lief, koopt ze er ook bijpassende schoenen bij?

Dan hoop je bijna dat een jongen hetzelfde bij haar doet, in de hoop dat ze doorkrijgt wat een rotstreek dat is. Lekker oppervlakkig en egoïstisch. Ze speelt dan letterlijk met andermans gevoelens.

Daarnaast heb ik opgemerkt dat meisjes sneller jaloers worden op de ‘ik heb een minder knappe maar heel lieve’ jongen, ipv de sexy en leuke jongen als vriendje.

Haha, behoorlijk kansloos xD
Poor dudes though…

Als ze een keer verliefd wordt, draait ze wel bij denk ik. Dan wil je niets liever dan met hem door de stad lopen…

Klopt helemaal!

Als je je schaamt voor je vriend - of hij nou lelijk is of niet - dan is er sowieso iets mis.

Inderdaad.

Hoe oud is ze?