vriendje aftrekken. hoe?

[i]nouuu… Schaam me der best wel voorr,
maar mijn vriendje wilt my vingeren, dat vind ik niet erg ofzo, myn vorige ex heeft het ook wel is bij mij gedaan, maar dan wil ik hem ook aftrekken. Maar hoe moet dat enzo dan?

xxxxx.[/i]

Jaa dat gaat echt vanzelf… gewoon je hand om zijn penis vooraan bij zijn eikel en dan op en neer bewegen… kan het echt niet beter uitleggen!

Maar je moet zoiets alleen doen omdat je het wil! En niet omdat je denkt dat je dat dan aan hem verschuldigd bent gezien hij jou ook bevredigd!

sekswoordenboek.nl

1tip:
Hou 'm vast en dan op en neer

tadaaaaaaaa

En je vriendje kan je daar trouwens ook gewoon bij helpen hoor!
En hij zal sowieso wel aangeven welk tempo hij het prettigst vindt!

Het is je vriendje, vraag hem gewoon hoe het moet en wat hij lekker vind. Dat is niet zo moeilijk?

In het vervolg een duidelijkere topic titel aanmaken. Alleen ‘Help’ mag niet.

hihi, mijn vorige ex ;p

en ot: gewoon doen, je leert het vanzelf. toch logisch dat je niet meteen de beste erin bent, gewoon oefenen en het gaat heel snel beter :wink:

gewoon doen.
klinkt stom, maar het is echt de enige manier ;p

Laat hem je hand gewoon sturen?

Thanxx

Je doet gewoon je hand om zijn piemel, aan het einde bij zijn eikel, en dan duw/trek je de huid zachtjes naar beneden(richting zijn buik dus) Zo ga je op en neer. Begin met een rustig tempo, en trek niet te ‘ver’ terug. Hoe sneller je gaat, hoe losser je zijn piemel moet vasthouden. Hij laat waarschijnlijk vanzelf merken wat hij fijn vindt.

vraag of hij je wilt helpen. hij weet zelf het best hoe hij het lekker vindt (:

Dankje allemaal ! :grinning: